Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
[quote quote=10184102]Wij gaven onze zoons lactulose door de flesvoeding. Gewoon bij de apotheek te koop. Maakt de ontlasting zachter, zodat het er makkelijker uit kan.[/quote]
Dit hebben wij in overleg met de huisarts bij onze zoon ook gedaan ja. Werkte erg goed
Hoii,
vervelend he als die kleintjes slecht kunnen poepen! Hier in het begin ook gehad met ons zoontje. Toen zijn we op advies van bureautje extra water + druppel olijfolie aan de fles gaan toevoegen. Ook zijn we overgestapt op Nutrilon Omneo en sindsdien gaat het perfect en heeft hij netjes iedere 1,5 dag een volle poepbroek!
Hoi
Mijn dochter had ook moeite met ontlasting na de eerste week ik ben wat exstra water en vitamine d op olie basis en het water koken die ik voor de fles gebruik dat was uiteindelijk de oplossing nog steeds maar 1/2 keer per week voor haar