baby van het jaar verkiezing

Ook mijn mooie meisje staat erop! Als je wil stemmen graag!
Je gaat naar zoeken op Faye, dan is het het meisje met een roze pakje aan met haar capuchon op haar hoofdje, leuk he om al die kindjes te zien!
groetjes!

Zo ik heb gestemd!
Ik wil oiok graag meedoen, maar vraag me even af hoe het zit met stemmen tellen?
Gaat dat per 24 uur of zo?
Want als ik nu aanmeld heb ik maar 3 uurtjes de tijd om mensen op haar te laten stemmen?

groetjes Maris

Hey Mariska,

Ik weet ook niet precies hoe het zit maar weet wel dat het eigenlijk geen eerlijke verkiezing is. Het gaat er meer om hoeveel mensen je kent. Maar er doen zoveel kinderen mee dat niemand alle kinderen af gaat. En er zijn al kinderen met meer dan 600 stemmen. Pas de ronde hierna gaat een jury naar de kinderen kijken. Je doet dus echt een beetje mee voor jezelf, of je moet kei veel mensen kennen natuurlijk.

Succes!!

Linda

Als je bij de finalisten kijkt zitten er zelfs kinderen in de finale waarvan het hoofd niet op de foto staat

Hoi Linda,

Het gaat per dag zag ik. Dus ik ga na 12 uur Feline inschrijven. Ik heb al gepost of iedereen morgen wil stemmen.  
Aan de ene kant triest dat het geen eerlijke wedstrijd is..... Maar ja nu doe ik er ook aan mee (schaam schaam)
Ken je dat singletje nog van die cabaretiers? One day fly.... die kwam op nummer 1 doordat er singles werden opgekocht.

Stiekum zou ik het wel heel leuk vinden als Feline in de top5 van een dag komt en zo naar de finale mag.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan