<p>Een tijdje terug heb ik een topic gehad over een baby die erg onrustig slaapt. Ik dacht dat het kwam door de sprong. Maar deze is voorbij en ze is vrolijk. Maar als ze naar bed moet is het drama! Behalve de grote slaap in de nacht dan slaapt ze op onze kamer Ik een wieg. Overdag op haar eigen kamer in ledikant. </p><p>Ze is 14 weken en geboren met keizersnee. </p><p>Ze laat heel slecht vermoeidheid signalen zien. Dus na een uur wakker neem ik haar opschoot om rust te bieden. Dan na 10 a 15 min naar boven, slaap zak aan even knuffelen, tutje in, bed in, muziekje aan en kus slaap lekker. </p><p>Het huilen begint bij het in het leggen. Ze trapt met haar benen en maait met haar armen. Aai over haar bolletje om te troosten. Wordt rustig valt bijna in slaap en dan paniek! Krijsen trappelen etc. Uit bedje knuffelen tot zerustig is een opnieuw bed in. Of ze valt bijna bij mij in slaap maar in dat moment huilt ze en krijst ze. </p><p>In de wandelwagen valt ze uiteindelijk in slaap mits deze beweegt. </p><p>Zo zijn we soms een half uur tot een uur bezig. Lijkt mij niet goed. Ze is harstikke moe en heeft haar slaap nodig. </p><p>Cb raad inbakeren af omdat ze al Erg bezig is met rollen. Heb het inbakeren wel geprobeerd maar ook hier raakt ze van in paniek.</p><p>Omdat ze in de wieg en wandel wagen wel slaapt denk ik dat het met geborgenheid te maken heeft misschien. Maar ik weet niet hoe ik deze nog kan geven in ledikant. </p><p>Ik zit nu ook te denken aan een osteopaath. Heeft iemand soort gelijke situatie en tips advies? </p>