Ik ben dus zo'n moeder die wel alles wegzet... Ik merk het nu aan Rodin, hij komt de hele tijd aan dingen die niet mag. Ik heb ongeveer 2 weken lang iedere keer gezegd: "Nee Rodin", en hem daar weg gehaald. Maar laten we wel wezen, hij is pas 7 maanden en snapt er geen hout van wat wel en niet mag. En aangezien ik niet zo'n moeder wil zijn die de hele dag "nee" aan het roepen is, maar liever leuk en gezellig met de kinderen aan het spelen is heb ik het meeste al hoog gezet.
Dat heb ik ook gedaan nadat Rodin laatst een bijzettafeltje omtrok met de babyfoon, een lamp en 2 zware fotolijsten erop. Hij had een flinke bult en blauwe plek op n hoofd. Je zou verwachten dat hij er niet meer aan zou komen, maar de volgende dag gebeurde het weer en toen heb ik maatregelen genomen.
Ik ga geen onnodig risico meer lopen met hem. Als hij 1,5-2 jaar is gaat alles langzaam aan weer terug op de plek en snapt hij wel wanneer ik hem corrigeer dat hij ergens niet aan mag komen.
Voor de rest waren alle stopcontacten hier al kindveilig en de traphekjes zaten er ook nog steeds.