Baby Veilig

Nou ik zet ook alles weg zodra ze begint te kruipen of lopen,voorkomen is beter dan genezen!
Beneden had ik al een hekje [voor de hond]maar zodra Bryana begint met kruipen gaat alles op slot,en de dingen die op tafel staan gaan ergens heen waar ze niet bij kan!

Hier zijn de lage stopcontacten al wel beveiligd en de traphekjes zitten vast in het huis (handigheidje van de vorige bewoners!).
Verder zet ik zo min mogelijk weg, dat ging bij Vera ook altijd goed. Maar ja, die kroop toch wel wat later en die luisterde toen goed naar 'nee'. Ik weet nog niet hoe dit gaat ;)

Liam weet nu al wat 'nee, uh, uh' is, haha! Hij wil me alles van tafel en de commode pakken....onze kleine columbus :)
1x, hooguit 2x zeggen en dan zoekt hij wat anders op hoor! Of ik geef hem iets waar hij wel mee mag spelen!
Kww.....misschien heb ik over 2 maandjes ofzo alsnog het hele huis verbouwd, haha! Maar wil het wel eerst zo proberen!

ik blijf ook niet de hele dag nee roepen hoor tis 2 keer en dan zet ik ze ergens anders neer haha(en soms is ze zo snel en zit ze er in 2 seconden weer en dan gaat ze de box in,...)

Terug
Bovenaan