baby verloren

Hai ik ben Patricia en ik ben door een spoedkeizersnede bevallen en de reden is omdat het met mijn zwangerschap van 40 weken en 1 dag misging,ik ben inmiddels mijn dochtertje Zoe verloren naar 5 dagen vechten.
Maar nu is mijn vraag of er hier ook vrouwen zijn die hun baby hebben verloren na een voldragen zwangerschap,ik heb voor de zwangerschap van Zoe een windei gehad en ben toen gecurriteerd.
Ik heb nu een grote angst dat ik niet meer zwanger word en als ik dat wel word dan ben ik heel bang voor mijn zwangerschap.
Xje Patricia mama van Zoe*(16-3-2004/220-3-2004)

Beste Patricia...

Sorry ik kan je niet helpen,maar wat een verschrikkelijk verhaal niet te geloven.
Ik wil jou en je man natuurlijk heel erg veel sterkte wensen met dit verdriet.

Daantje

Lieve Patricia,

Wat vreselijk voor je. Ik wens je ontzettend veel kracht toe de komende tijd om dit verlies te kunnen dragen. Je zit nu nog in een diep rouwproces en dat moet je ondergaan. Het valt niet mee, hopelijk heb je veel steun van je man, familie en/of vrienden. Je word vast wel weer zwanger, praat er anders over met je huisarts of gynaecoloog. Zij kunnen je misschien geruststellen.

Dikke knuffel, liefs Lizzy.

Hoi Patricia,
Wat vreselijk dat jullie je dochtertje hebben verloren.
Ik heb hier geen ervaring mee. Ik denk dat je inderdaad op lieve-engeltjes meer lotgenoten zult vinden.
Ik hoop dat jullie dat een beetje kan helpen in het rouwproces.
Ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop dat je nog een goede zwangerschap en bevalling mag meemaken.
Ik kan me voorstellen dat je daar even geen vertrouwen in hebt. Misschien als je positieve verhalen van anderen hoort dat je dat een beetje kan helpen.
Sterkte!
Groetjes van Caroline

Hoi Patricia
Ik weet niet wat ik moet zeggen,heel erg verschrikkelijk,ik heb er geen ervaring mee maar wil je wel alle serkte en kracht van de wereld toewensen!
Liefs
Snoopy

Terug
Bovenaan