baby verloren

Ik wil je hierbij heel veel sterkte wensen. Wat een verdriet zullen jullie hebben!! Neem eerst hiet de tijd voor, probeer je verdriet om die lieve kleine Zoe een plekje te geven, al lijkt dit nu erg moeilijk. Ik hoop van harte dat je over enige tijd een lief, gezond kindje in je armen mag houden.
Nogmaals heel veel sterkte!!
Anne

Allereerst...wat vreselijk voor jullie! Ik wens je alle sterkte toe met de verwerking van dit grote verlies. Ten 2e...ik ken iemand die net als jij haar dochtertje heeft verloren na een voldragen zwangerschap. Ook zij heeft 5 dagen geleefd maar de kleine pleister op deze zo grote wond...ze is inmiddels bevallen van een gezonde zoon (is inmiddels alweer 4 maanden).

Geef de moed dus nog niet op! Ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is maar toch!

ik heb er geen woorden voor, wens jullie alle sterkte van de wereld toe om dit verdriet een plaatsje te geven, tjeetje wat moet dit moeilijk voor jullie zijn, je zwangerschap voldragen en dan met lege handen thuiszitten, het leven is zo oneerlijk.

groetjes sandra

Ik word hier wel even stil van...
Wat een rottijd hebben jullie! Misschien helpt het jullie om te kijken op lieve engeltjes of herfst in mijn hart. Hier staan verhalen en forums over dit onderwerp.
Heel veel sterkte,
Sonja

Lieve Patricia,

Ik heb bijna hetzelfde meegemaakt als jij, mijn zoontje Daan is na een zwangerschap van 9 maanden en 6 dagen op 4 januari 2004 doodgeboren. Bij lieve engeltjes vind je inderdaad meer lotgenoten, waar je je verhaal kwijt kan en veel steun kan vinden. Wat doet het een pijn hé ?! Sterkte, Saskia

Hoi Patricia,

Tot mijn grote verdriet herken ik je verhaal. Op 16 april is mijn ogenschijnlijk, gezonde dochter geboren na een perfecte zwangerschap van 41 weken. De volgende dag bleek dat ze een ernstige hartafwijking had. Een week hebben we van haar genoten en voor haar gevochten. De operatie had volgens de artsen alle reden tot slagen. Helaas, op 23 arpil is mijn lieve meisje op de operatietafel overleden. Ik herken je angst. Ik worstel met dezelfde angsten en vragen.
Het lijkt wel of je de enige bent op de hele wereld die dit overkomt, vind je niet? Iedereen leeft verder, maar voor mij staat de wereld stil.......
Janine

Terug
Bovenaan