Baby verwend?

Precies wat hierboven ook al staat. Als het voor jou en je dochter geen probleem is, ook geen probleem van maken. Of je nu links gaat, of rechts, mensen hebben toch altijd wel een mening erover. (En dat je dat onzeker maakt is ook heel normaal hoor). 
Als het wel een probleem voor je is (omdat jij vaker op visite wil of omdat je vaker een flesje wil geven bv) vraag dan advies aan de professionals waar je je goed bij voelt (consultatiebureau of lactatiekundige bv) en je zeker niets aantrekken van die zure tante (in mijn geval dan).
Babies verwen je niet en je 'maakt' ze ook niet moeilijk of eenkennig of wat dan ook. En je hoeft je keuzes al helemaal niet te verantwoorden, want dat lees ik vooral uit je verhaal. Meer reden dan 'omdat dit voor ons werkt', heb je niet nodig. Sterkte meid, het klinkt alsof je meisje erg blij en gelukkig is met jou als mama. 

Herkenbaar!! Heb alle adviezen naast me neer gelegd en heb lekker m'n gevoel gevolgd. Hij is inmiddels bijna 8 maanden maar ook hier duurde het even voor hij ook uit een flesje dronk. Uiteindelijk met veel oefenen pakte hij de flesjes van MAM maar meestal gewoon lekker bij mij. Slapen dan maar lekker tussen ons in en nu slaapt hij steeds meer in zijn ledikantje (op onze kamer). Je baby is niet verwend hoor! Ik plan ook alles om zijn slaapjes heen en bedtijd is bedtijd toch? Lekker laten praten. Iets is pas een probleem als jij het zo ervaart! Uiteindelijk slapen ze allemaal lekker in hun eigen bedje en worden uitstapjes etc makkelijker. 

Terug
Bovenaan