Baby voelen bewegen!

Ik weet het zeker, ik heb onze baby voelen bewegen! Wat een bijzonder gevoel weer!

Sinds een paar dagen voel ik 's-avonds ten hoogte van mijn navel, aan de rechterkant, iets van binnenuit drukken. Het is een soort weerstand die, als ik zachtjes terug druk, kort daarna weer verdwijnt. Bij onze eerste kon ik pas na 20 weken met zekerheid zeggen dat het de baby was. De placenta lag toen aan de voorkant en door die extra laag plus het feit dat ik niet wist wat ik zou moeten voelen, duurde het een tijdje voor ik met zekerheid wist dat wat ik voelde de baby was.

We zijn donderdag alweer 16 weken en nu weet ik het zeker: ik heb de baby gevoeld!
Ben helemaal trots, dat wilde ik even met jullie delen!

Hebben jullie je baby al gevoeld?
 
Fijn he!
Ik heb al een week of 2 het idee dat het niet mijn darmen zijn die ik voel maar de kleine uk.
Deze week echter weer minder dus blij als we vanmiddag weer even hartje kunnen luisteren.
De tijd vliegt om he!
 
Zeker fijn!!
Ik denk ook sinds maandag de kleine meid af en toe te voelen, maar mijn placenta ligt wel aan de voorkant, dus twijfel nog wel een beetje. Zal gaandeweg steeds meer zijn en dan komt er zo'n moment dat je het zeker weet...
Altijd mooi :))
 
Terug
Bovenaan