Baby voelen in je buik

<p>Ik ben nu 14 weken + 4 dgn zwanger, ben erg benieuwd vanaf welke week je, je kindje gaat voelen.</p><p>Iemand hier antwoord op?</p>

Twee zwangerschappen gehad, beide keren rond de 19 weken. Eerder hoeft echt niet dus maak je geen zorgen als het nog een poosje duurt. Rond de 14 weken is wel heel vroeg hoor!

Ik weey niet meer precies wanneer ik mn dochter voelde, maar weey nog wel hoe :) 
Voor mij leek het net of er vlinders door mn buik kriebelde en soms een plopje. Ik voelde haar t beste als ik rustig ging liggen en even afwachtte

Per zwangerschap heel verschillend mijn dochter pas na week 24 mijn zoontje al met 19 weken. Bij mijn dochter wist ik nog niet hoe het zou voelen dus vermoedelijk al eerder 

Wat erg ik ben nog zwanger maar weet nietmeer precies wanneer ik haar voor het eerst ging voelen... zoek ik later even op! Wel ergens rond de 15 weken geloof ik. 
Plopjes zeggen veel mensen maar dat begreep ik nooit haha. Het voelde voor mij zoals je wel eens een spiertje in je oog hebt dat willekeurig beweegt. En alsof er lucht door je darm schiet, daarom vond ik het in het begin ook lastig te zeggen.. is dat de baby of een windje? >.

Ik vond het inderdaad voelen als belletjes die knappen in je buik :)
Ik voelde het bij 15 weken voor het eerst, maar dat is erg vroeg.
Een vriendin van mij voelde het pas bij 24 weken, die alles kan! Ligt aan je bouw, hoe lang je bent, waar de placenta ligt etc.
Ik hoop voor je dat je snel wat voelt, ik vond het echt magisch ?

Terug
Bovenaan