Baby voelen. Placenta ligt voor.

Geen zorgen hoor, de placenta is echt een stootkussen en daarom voel je het nog niet. Ik zou me echt geen zorgen maken.

Ik met 18 weken wat bubbels in m'n buik. Met 23 weken ook voelbaar voor m'n man. Nu met 26 weken schopt hij me helemaal bont en blauw! M'n buik zie je gewoon bewegen, echt bizar. Ik had dit echt niet verwacht met de placenta voor liggend. 

Ik ook 3de zwangerschap en nu voor het eersr een placenta aan voorkant van de buikwand. Voelde de baby ook later vergeleken met de eerste twee. Pas rond 23 weken voelde ik de baby dagelijks. Daarvoor af en toe en maakte me toen ook zorgen. Maar totaal onnodig hoor. Komt st r ks helemaal goed hihihi

Bij mijn (eerste) zwangerschap met de placenta aan de voorkant, voelde ik rond 20 weken echt duidelijk iets. Mijn man kon het ook voelen als ik een muziekknuffel op mijn buik legde. 

Hier eerste zwangerschap voorliggende placenta en kon hem duidelijk voelen met 18 weken mijn man met 20 weken. Maar wij hadden ook een mega actieve buikbaby. Met 25 weken waren verschillende verloskundigen verbaasd hoe goed hij voelbaar was. Nu is hij 4 maanden oud en onwijs sterk en bewegend mannetje. Ligt denk ik ook aan de baby hoe snel je het kunt voelen. Ik was achteraf heel blij met het extra stootkussen. 

Ik had met 19 weken de 20-weken echo en heb toen voor het eerst de  plopjes in mijn buik gevoeld. Heel zachtjes en in de eerste week alleen in de ochtend als ik net geinstalleerd was achter mijn computer. Vanaf week 20 werk het duidelijker en vanaf week 21 kickt ze er behoorlijk op los en is het ook goed vanaf de buitenkant te voelen en te zien!
Dus logisch dat je met deze termijn nog niet zoveel voelt. Zie ook bovenstaande reacties! Ik ben in ieder geval heel blij met mijn placenta aan de voorkant, is toch een extra beschermlaag! Vooral omdat mijn baarmoeder heel erg naar voren ligt. 
Nog even geduld en dadelijk denk je ineens, he, was dat nou....??
Mooie zwangerschap! 

Terug
Bovenaan