Baby voelen

<p>Goedemorgen lady’s!</p><p>ik ben momenteel 20+6 zwanger, je zou denken dat ik de baby al voel. Maar ik voel nog helemaal niks.. als ik verhalen hoor dat ze het al zo goee kunnen voelen.. word ik er een beetje onzeker van en ga ik me toch zorgen maken. Ik ga er vaak vooral avond voor liggen en neem me tijd maar helaas zonder resultaat.</p><p>wat waren jullie ervaringen?</p>

Het is ook aan beetje afhankelijk van waar je placenta ligt en hoe diep je kindje ligt. Ik voelde ze met 17+1. Ik was zwanger van een tweeling. De een voelde ik heel duidelijk en de ander minder. Klopte ook wel, want de een lag dieper dan de ander.

Hey!
Geen zorgen ik voelde toen ook nog niks! Ik ben nu 23+4 weken zwanger en ik voel soms wel wat soms niet, mijn placenta ligt namelijk voor en dan voel je het later, en minder goed. Misschien dat dat bij jou ook het geval is? Het komt vanzelf wel! Maar snap je wel hoor iedereen zei tegen mij ook en voel je het al? Daar werd ik ook onzeker van, maar nu weet ik waar het door komt :)

Hi! Ik snap je gevoel, ik ben nu 19+2 weken zwanger en voel de baby ook nog niet. Mijn placenta ligt ook achter en niet voor. Toch gaf mijn vk aan dat het bij iedereen anders werkt (je kindje kan bijvoorbeeld ook meer naar achteren liggen en dan schopt ie niet tegen je buikvlies aan). In principe voel je zelf niets van wat er binnenin je lichaam gebeurt, alleen in je buikvlies zitten zenuwen.
Ik probeer nu in ieder geval er zelf minder over na te denken en ga ervan uit dat het vanzelf wel komt, als ik jou was zou ik dat ook proberen! Mocht je je echt zorgen maken kun je altijd de vk bellen natuurlijk om het even te laten checken, en misschien ook meer uitleg te krijgen over wat (behalve een voor liggende placenta) ervoor kan zorgen dat je de baby later voelt dan sommige anderen. 

Terug
Bovenaan