Baby voelen

Hee! 

Ik snap hoe je je voelt en denkt. Ik voelde de kleine pas met 27 weken! De placenta lag achter. Je hoort zoveel verschillende verhalen van mensen. Dat kan je dan best even onzeker maken. 
Het komt wel.. ?

Ik voelde mijn zoon ook pas vrij laat en in het begin herkende ik het gevoel ook helemaal niet. Ik dacht dat ik constant jeuk/kriebel had aan mijn buik. Het was alleen wel gek dat 't niet overging als ik krabte, maar vanzelf weer wegging. Duurde wel een week of 2 voordat het kwartje viel :p
Als de controles en echo's tot nu toe goed waren, zou ik me geen zorgen maken. Er komen vast nog wel een paar weken dat je wilde dat je baby'tje iets minder actief was ;) 

Ik voel de baby vooral als ik zit! Als ik op bed lig, heeft hij/zij er geen zin in, maar zodra ik op een stoel of op de bank zit, gaat de baby flink bewegen. Vooral na het eten / begin van de avond is er hier eentje heel erg druk! Dan zit de baby ool echt bovenin en voorin. Wie weet dat dat bij jou ook is? En dat liggen juist minder uithaalt?

Ik ben 18+5 weken zwanger vandaag, voel ook nog niks. Terwijl het mijn tweede kindje is, had gedacht dat ik het nu eerder zou voelen..
Vanochtend bij de verloskundige op controle geweest, het hartje klopt goed. Dus nu ik dat gehoord heb, maak ik me er niet zoveel zorgen om.. gewoon wachten tot het zover is! Dat is voor iedere vrouw en iedere zwangerschap weer anders...

[quote quote=10178403]Ik voelde mijn zoon ook pas vrij laat en in het begin herkende ik het gevoel ook helemaal niet. Ik dacht dat ik constant jeuk/kriebel had aan mijn buik. Het was alleen wel gek dat ’t niet overging als ik krabte, maar vanzelf weer wegging. Duurde wel een week of 2 voordat het kwartje viel :p Als de controles en echo’s tot nu toe goed waren, zou ik me geen zorgen maken. Er komen vast nog wel een paar weken dat je wilde dat je baby’tje iets minder actief was [/quote]
Aah oke, ja ik had vorige week 20 weken echo alles was goed gelukkig. Ik hoor ook bij elke echo en controle dat het kind heel actief is. Alleen ja ik voel nog niks?

[quote quote=10178441]Ik voel de baby vooral als ik zit! Als ik op bed lig, heeft hij/zij er geen zin in, maar zodra ik op een stoel of op de bank zit, gaat de baby flink bewegen. Vooral na het eten / begin van de avond is er hier eentje heel erg druk! Dan zit de baby ool echt bovenin en voorin. Wie weet dat dat bij jou ook is? En dat liggen juist minder uithaalt?[/quote]
Ik zal daar even op letten dan!

Terug
Bovenaan