Baby voelen

Hi allemaal, ik ben nu voor het eerst zwanger en heb een beetje misschien een vreemde vraag.. Ik ben nu 13 weken zwanger en lag net op de bank met mijn hand op mijn buik.. ik voelde een hartklopping is dat mijn kindje???
Alvast bedankt..

Groetjes Chantal
 
Volgens mij kan dat nog niet, bij je eerste kindje is het meestal voro het eerst pas rond de 18 weken, maar het kan ook zijn dat het pas bij 20 weken zover is.

Dertien weken lijkt me erg vroeg, ook als het niet je eerste kindje is. Volgens mij is je kindje ook nog niet sterk genoeg in dit stadium zo dat jij het kan voelen...
 
hoi

hartslag kun je echt niet voelen, ik denk dat dat je eigen is..
ik ben nu bijna 24 weken en ik voel de hartslag niet eens, is mn 2e zwangerschap.
je beeb voelen lijkt me ook heel erg vroeg met 13 weken, begint d8 ik normaal pas zo rond de 17 weken, tenminste bij mij dan..
ik weet wel dat ik ook veel hartslag heb maar dat komt door de stuwing van het bloed dat je eige hartsag sneller gaat kloppe..

groetjes chantalle
 
Hi Chantal,
Misschien is het je eigen hartslag wel geweest.
Dat heb ik soms.
Ik denk niet dat het al de hartslag van je kindje is. Kan het met in ieder geval niet voorstellen. Sorry.

Maar over een paar weekjes zul je je kleintje genoeg voelen hoor!Even geduld dus nog!

Groetjes Bieb.
 
Sorry Chantal,

Wat jij voelde was waarschijnlijk je eigen hartslag of je fantasie. Net als wat de anoniem hierboven zegt normaal voel je het pas rond de 18 weken en dan is het een soort kriebelen. Sommigen voelen het bij hun tweede kindje al wat eerder omdat je weet waar je op moet letten. Bovendien; bij 13 weken begint je baarmoeder pas net boven je schaambeen uit te komen en is je kindje nog heeeeeel klein, dus daarom is het zowiezo al heel bijzonder als je het zou voelen.

sorry, je zult nog minimaal een week of vijf geduld moeten hebben....
 
vana de buitenkant kun je het voorlopig nog niet voelen, van binnen misschien wel.Maar wat jij voelt is ws je eigen hartslag, die voel ik ook heel duidelijk in mijn buik
 
Terug
Bovenaan