Baby voelen

Volgens mij kun je ook al ben je 30 weken zwanger de hartkloppingen van de kindje niet voelen. Je kunt wel het schoppen/slaan voelen maar niet de hartkloppingen. Ze zijn echt van jezelf, ik heb het zelf ook maar het is echt je eigen hart.
 
Ik heb wel heel duidelijk de hartslag van mijn dochtertje gevoelt maar dat was pas in de zesde maand. Elke ochtend als ik wakker werd lag ze hoog in mijn buik en dan zag je een bobbel liggen. Vaak was dit een wakker worden moment en legde ik mijn hand erop. Toen voelde ik duidelijk een snellere hartslag dan die van mij. Ik heb mijn man toen wakker gemaakt en die heeft het ook gevoelt. Zelfs voor de zekerheid even een leeg wc rolletje erop gelegt om te horen of dit nou echt zo was. Toch moest hij ook beamen dat dit de hartslag van onze dochter was. Het is een uniek iets en ook eenmalig geweest bij ons. Nu ligt mijn tweede kind ,s ochtens ook vrij hoog en wie weet voel ik het nog eens. Mar het is iets heel raars en begrijp wat je bedoelt.

groetjes van liesje.
 
Ik heb het wel mee gemaakt maar toen was ik zes maanden in verwachting van mijn eerste kind. Elke ochtend lag ze hoog in mijn buik en toen heb ik ook haar hartslag gevoelt. Mijn man heeft zijn hand erop gelegt en voelde ook een snellere hartklopping. Tis maar net hoe het kind ligt. Mijn dochter lag dus preceis zo dat ik haar hartslag voelde. Ik weet dat het iets unieks is maar het kan dus wel. Nu ben ik in verwachting van de tweede en dit kind word ook vrij hoog in mijn buik wakker. Wie weet...
 
Terug
Bovenaan