baby voelen!!!

wurmpie had een tijdje terug al een topic gemaakt over de baby voelen.
Maar nu zijn we wat verder en ik voel hem nu elke dag,zelfs als hij of zij draait,echt lekker!
Ik zit er zelfs op te wachten s,ochtends haha,ja het is wel een karate kid in spe.
Voelen jullie de kleine ook al goed bewegen?

vandaag 16 weken!

groetjes

Hoi mama's,

Nou echt goed voelen, dat heb ik nog niet. Af en toe voel ik wel wat en dan denk ik dat zou het wel is kunnen zijn! Bij mn eerste dochtertje voelde ik het rond de 17 weken, dus verwacht wel dat ik het binnenkort goed gaat voelen! Voelt iedereen zich zo langzamerhand weer wat beter?!
De misselijkheid en moeheid zijn bij mij over, heb alleen de laatste paar dagen flinke hoofdpijn. Dus vanavond lekker vroeg mn bedje in! Over een week of vijf de 20 weken echo, dan weten we eindelijk wat het gaat worden! Ben bij de tweede echt vreselijk nieuwsgierig!
Groetjes mamavanbijnatwee 15wkn en 2 dagen

Ik voel nog helemaal niks. vandaag ook over gesproken met verloskundige en die zegt. je kan heel graag willen dat je iets voelt, maar het is niet je kindje. Die is nog te klein om ze hard te schoppen en te draaien dat jij er nu al iets van kan voelen.

Hoe dan ook, ik voel ook helemaal niks. Ik ben nu 13+4 weken zwanger.

Hey hey,

Ik voel het ook al heel af en toe zo leuk!
En nu we inderdaad de drie maanden zijn gepasseerd voel ik me stukken beter ik was zo beroerd....
Maar nu gaat het top!!
Ik ben ook zo benieuwd wat het geslacht is kan haast niet wachten 14 oktober heb ik de 20 weken echo.
Super spannend!!!

Liefs Zonnetje

vandaag precies 15 weken

Hey!

Gisteren kon je de babys bij ons aan de buitenkant al voelen. Wel logiscjh dat het nu al kan, het zit hier natuurlijk een stukje voller.
Ik vond het heel bijzonder dat mijn vriend ze nu kon voelen. Als hij met zijn platte hand druk geeft op mijn buik, dan komt 1 van de 2 babys er soms naartoe en dan voel je dus druk terug.
Echt leuk! Ben blij dta ik het al zo vroeg in de zwangerschap mag meemaken. alle andere dames die het nog niet voelen, komt vanzelf. Ze zijn nu hard aan het groeien, dus het zal vast niet lang meer duren!

Liefs,

Marye
14 w + 2 d

hoi,

ik voel de baby nog niet maar ben nu wel elke keer enorm misselijk.
en veel hoofdpijn, bandenpijn en een erg kort lontje hebben op dit moment.
sorry voor de waslijst.

lenie 15+1 d

Ow jee Lenie! Je zou toch denken dat je dat met die 15 weken echt wel achter de rug zou hebben. Klote hoor.
Hoop dat je je snel weer wat beter voelt, dit is ook niks zo

hoi hoi

nou waar zou ik beginne....:D Voel de baby af en toe...beetje gefriemel in de buik..hihi echt super bijzonder...

Voor de rest gaat het nog niet zo goed...ben NOG STEEDS

Terug
Bovenaan