baby voelen!!!

misselijk en hoofdpijn...alle kwaaltjes dus...

Das echt balen heb nu ook medicatie gekregen tegen de misselijkheid..en ik hoop toch echt dat ik me een keer beter ga voelen...

Maar probeer zoveel mogelijk te genieten...

Groetjes Liesbeth

16w2d

dat ben ik ook zeker aan het doen
als zoonlief s`middags slaapt ga ik ook lekker liggen.

kreeg net van mijn schoonzusje een tip om s`ochtends een cracker in bed te eten.
ga dat maar eens een kans geven denk ik.

groetjes lenie

Hi ladies,

Ik twijfelde al een poosje, maar sinds een paar dagen weet ik dat ik idd de kleine voel! Mooi is dat. Het is niet meer dan gefriemel, maar t geeft me wel weer ff de bevestiging dat t goed gaat.
Lenie en Liesbeth, ik hoop dat jullie je snel beter gaan voelen.

x Taraneh

Sinds vandaag heb ik het idee dat ik de baby voel, af en toe plopjes, maar echt duidelijk is het nog niet, maar goed komt binnenkort vast wel

Wat heerlijk dat de meeste het al goed voelt

Lekker van genieten

hoi hoi,

Ook ik voel soms al wat plopjes, en weet dan zeker dat het niet mijn darmen zijn! Dus ook mijn kleine beweegt zich al lekker... kan niet wachten tot het echt trappen wordt, zo gezellie( en soms ook wel pijnlijk ;) )

geniet ervan dames!! :) enne de dames die het niet voelen, dat komt vanzelf, het is zo moeilijk te herkennen en het kan ook zijn dat je placenta aan de voorkant ligt, dan voel je het zowieso veel later!

groetjes

He dame's,

Ik ben vandaag 16wk en 1 dag.....

Het is mijn 2de kindje maar ook ik voel nog niks. Toch duurd de dag waarop we weer naar de VK moeten erg lang....en elke dag geeft dat weer een onzeker gevoel...
Mijn misselijkeheid en moeheid is wat afgenomen.Maar komt regelmatig terug. Mijn eerste zwangerschap had ik de misselijkheid de gehele zwanger schap dus beter zo....

Groetjes Maureen1970

Terug
Bovenaan