baby voelen

Nou volgens mij hoef je vanaf 24 weken nog echt niet elke dag beweging te voelen hoor. Sommigen voelen het dan nog maar net. Het hoeft pas elke dag vanaf 28 weken. en dan kan het een dag druk zijn maar ook een dag wat rustiger. Pas vanaf week 28 moet je ongeveer 10 bewegingen op een dag voelen!
 
Ik weet nog van mijn eerste zwangerschap dat mijn dochter druk was als ik ging slapen en overdag voelde ik haar nauwelijks.
Verklaring van mijn verloskundige: op de dag dan ben jij in beweging dus schommel jij je kind vaak in slaap, ga je liggen dan worden ze lekker wakker.

Ik maakte er vaak een spelletje van door na het eten op de bank te gaan liggen met mijn hand om mijn buik, voelde ik haar dan dan ging ik mijn hand verplaatsen en jahoor ze deed gezellig mee!

Geniet ervan en "speel"ze!
 
Hoi,

Dat is idd heel normaal in het begin, zeker omdat ze nog veel ruimte hebben en dus niet altijd ´raak´ schoppen, ook voel je als je bezig bent niet alles omdat je dan afgeleid bent!

Gr MJ
 
ik voel de baby de ene dag ook veel meer dan de andere dag ben er inmiddels al aan gewend.zo is gewoon mijn kindje de ene dag rust de andere weer actiever.ben benieuwd of dat straks na de geboorte ook voort gaat zetten.ben nu in de 27ste week.maar de verloskundige zei laatste controle(25 weken)dat ik hem vanaf die tijd toch wel iedere dag minimaal 5 a 10 keer moest voelen.
liefs jootje
 
Terug
Bovenaan