baby voelen ?!?!

@ mama van 3

waarschijnlijk wel. Ik kan me die voeten en armpjes die pijnlijk uit mijn buik staken nog héél goed herinneren.

Maar ik voel de baby nu ook wel. Alleen zo weinig. met een beetje geluk, 's avonds als ik stil in bed lig voel ik 1 of 2 trapjes en dat was het. Ik weet bijna zeker dat de eerste veel drukker was. Die voelde ik zelfs door de dag heen.

Ik denk dat ik me druk maak om niks. Volgens de zwangerschapskalender kón je vanaf deze week de baby voelen, hoeft niet.

iedereen bedankt voor jullie reacties !!!!!!!!!!!!
De kleine zal wel een rustig klindje zijn die te veel ruimte heeft in mijn buik. En ik zal wel te druk bezig zijn om echt op te letten of de baby trapt.

Ik vraag het 9 dez wel even na bij de verloskundige.
 
@ smootylama.

was dat maar waar !!!! Mijn eerste zwangerschap liep prefect. Nergens last van gehad ..... nou wat brandenmaagzuur en een dikke buik met alle (slaap) problemen vandien.
Deze kleine maakt het mama wat moeilijker.

Vanaf dag 1 doodmoe............misselijk, daar werdt je niet goed van...........emotioneel...........obstipatie (zelf voor in ziekenhuis geweest en zit nu aan zware laxeermiddelen die ook niet werken).........nu al brandendmaagzuur......enz....
Ik wil niet weten wat me nog meer te wachten staat.

En dat wat ik nou net wil (de kleine voelen trappelen) geeft de baby mij niet.

Maar wel een hele oppepper jouw reactie, hi hi hi
 
Terug
Bovenaan