baby voelen

Ik voelde eergister ook een soort getril waarvan ik dacht "zou het de baby zijn?'.
Maar ja, ik weet ook niet welke kant die darmen allemaal opgedrukt worden dus twijfel nog wel.

Als ik m'n hand erop leg 's avonds komt ze ertegenaan liggen. Knuffelkont! Hoop dat ze later ook zo'n knuffelkont wordt!

X

Met 13,5 week voelde ik de baby al en mijn man zelfs ook.
Ik dacht eerst dat kan nooit zo snel maar met een derde zwangerschap kan dat dus wel!

Is er toch een voordeel aan mijn nu al dikke buik. Iedereen denkt dat ik al veel verder ben of vind mijn buik dik. De verloskundige zei dat het heel normaal is dat je spieren bij de derde al snel verslappen.
Maar het voordeel is dus dat je de kleine veel eerder kan voelen, joepie!!

Ik hoop dat diegene die nog niks voelen ook snel mogen genieten. En vergeet niet dat als het je eerste is en je hebt goede buikspieren het best even kan duren, maar het komt!

liefs Lorelei

Ohhh wat snel kan dat al dan? Ik dacht dat je minimaal 20 weken moest zijn. Bij de tweede zou het sneller gaan omdat je dan weet wat je moet voelen en je baarmoeder minder taai is.

wat leuk zeg lijkt mij ook zo speciaal

Ik voelde het maandag voor het eerst echt heel erg duidelijk. En dat tijdens het sporten, ik dacht... wat ga ik nou krijgen? Maar het was snel duidelijk :). Ik vind het echt bijzonder. Het is nu alleen van mezelf, want alleen ik kan het voelen.

Terug
Bovenaan