baby vraagjes wie kan mij helpen/

quote: adama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-01-2009 16:12:08'));

Pallevm en geef je ook extra water paar theelepels of zo?> me baby is levendig,plast genoeg dankje wel voor jullie reacties maar geef niemand toch water aan een kleintje?

Nee ik geef geen extra water. Mijn kind krijgt gewoon een fles van 150cc met 5 schepjes. Toen hij veel melk teruggaf heb ik hem wel eens 20 cc water uit de fles gegeven omdat hij last van zijn keel had door het zuur.

quote: Esterale reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-01-2009 09:10:06'));

hoi!

Wat betreft de ontlasting: het zou geel/mosterd kleur moeten zijn. groen duidt vaak op een ontstkeing of dat ze darmkrampjes hebben. (kan je zo op internet vinden)
misschien is het handig om je vragen op te schrijven en bij de eerst volgende keer bij het cb te vragen. vaak als je thuiskomt ben je de helft vergeten te vragen...

Succes

Poep is ook groen als je kind verkouden is of als je kind hypoallergene of andere dieetvoeding krijgt. Niet iets om je zorgen over te maken hoor! Poep MAG gewoon groen zijn.

quote: adama schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-01-2009 16:03:44'));

hallo ik ben nieu op het forum ik heb een baby van 4 maanden ik heb zo veel vragen die in me hoofd zitten ik hoop hier antwoord erop te krijgen me baby drinkt 5 keer 200 ze krijgt genoeg vocht binnen?zeggen ze moet ze extra water drinken .is de antwoord nee. als ik beetje water geef is het dan erg kan toch geen kwaad.

de ontlasting van een baby varieert soms is het groen,slijmerig vloeibaar,klef hoe je het maar noemt is dat normaal?

en ik heb nog een zoon van 4 jaar combineren vind ik moeijlijk beet je en ik heb vergeten baby voeden echt 4 jaar is niet zo lang maar ik heb het echt vergeten 7 uur krijgt ze smorgens haar 1 ste voeding andere 11 uur   en 3uur waar ik zit is de 3uur 3 uur moet me zoon opgehaald worden hoe zou ik het doen als ik om 14;30 de melk geef kan het beet je een half uur v roeg als ik llaat geef kan dat ook?hebben jullie ervaarde mamas adviesen voor mij sommige mensen doen het in de wagen voeden maar in de winter is dat moeijlijk ook voor de baby als julli mij advies gefen ben ik jullie dank baar?
dank u wel voor antwoorden.

5 x 200cc is meer dan zat voor een kind van die leeftijd (is ook het absolute maximum). Extra water geven is onzin, en echt overbodig.
Je kind is geen klokje en hij kan ook geen klokkijken. Die flessen moeten niet op TIJD maar op HONGER gegeven worden. Geef gewoon een fles als je kind er om vraagt, of als het voor jou op een moment beter uitkomt!

In de wagen voeden moet je natuurlijk NOOIT doen: je kind heeft recht op een mama die er lekker even voor gaat zitten om te voeden en knuffelen.

dankje wel dirksmama en palevm voor jullie en ander mensen voor jullie reacties?sommigemensen gefen toch water weet je wat ze naar mij zeggen geef water gewoon luister de cb niet en z zeggen ze aan mij.maar als je op tijd geef heb je een bepaald ritme maar soms vroeg soms laat doe ik ook soms wat goed uitkomt als ik me zoon om 3 ur ga ophalen dan geef ik de fles aan haar om 14 30. en de groene ontlasting staat op de cb boek dat het heel normaal is en ik heb de cb gebeld is ook normaal zeggen ze wat betreft de mensen in mij omgeving zeggen is niet normaal ?groen met geel ze is niet verkouden heeft ook geen hypoalergieen doen jullie babys geen groene ontlasting met geel erbijsamen geel en groen

ze wordt niet snacht wakker savond om laatse fles maak ik haar om 23;oo wakker soms om half 22;30 hoe doen jullie het bij jullie thuis?sommige mensen gefen welin het karretjes of in de maxicosi als ze aan het auto rijden zijn en heb je ook kinderen en hoeveel?

quote: adama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-01-2009 09:32:29'));

ze wordt niet snacht wakker savond om laatse fles maak ik haar om 23;oo wakker soms om half 22;30 hoe doen jullie het bij jullie thuis?sommige mensen gefen welin het karretjes of in de maxicosi als ze aan het auto rijden zijn en heb je ook kinderen en hoeveel?

't Kijkt niet op een half uurtje joh. Maak haar gewoon wakker wanneer het je uitkomt!

Eten in een karretje of maxicosi, bah, moet je niet doen hoor. Je kind heeft het nodig om lekker vastgehouden en gekoesterd te worden tijdens het eten!

Ik heb 2 kinderen trouwens, die 3,5 jaar met elkaar schelen.

ja j eheb gelijk soory he ik heb laat gerageerd ik zie soms mensen die inde kinderwagen de kinderen voeden ik vin dhet ookeen kin dheeft d emoeder nodig dat vind ik echt lui.

Terug
Bovenaan