<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik zoek andere die hier misschien meer over weten of het zelf ook herkennen. </p><p>Mijn dochter is 3,5 maand oud en heeft vanaf het begin moeilijk gedaan tijdens de voeding. Maakte niet uit of ze de borst kreeg of de fles. Nu geven wij alleen maar flesvoeding en elke flesvoeding stopt ze ermee na 30/40 cc drinken. Hier ben ik al een paar keer voor bij de huisarts geweest en ook bij het consultatiebureau advies gevraagd. Ze komt ook amper nog wat aan. Ongeveer 70 gr per week. Nu is ze bekend met reflux (krijgt hier ook medicatie voor) en doen we er alles voor om het haar zo confortabel mogelijk te maken tijdens het drinken met bijv. Bedje schuin, laten boeren tussendoor, rechtop houden na de voeding. Ook kreeg ze johannesbroodpitmeel maar hier zijn we mee gestopt omdat ze daardoor weer verstopt raakte. Ik heb verschillende soorten spenen geprobeerd en ook verschillende soorten flessen, ook meer tijd er tussen te laten of juist minder tijd er tussen laten maar het maakt allemaal niks uit. Als ze een beetje uit der fles heeft gedronken raakt ze gefrustreerd en begint dan te krijsen. Ze drinkt over een hele dag zo'n beetje 500cc en ik heb het idee dat dat veel te weinig is voor ons meisje.</p><p>Heeft iemand nog tips of?</p><p>Alvast ontzettend bedankt! </p>