Zo lastig hè. Ik heb inmiddels ervaren dat het fases zijn. Sprongetjes, tandjes en vooral alles zelf willen doen.Ik probeerde en nog wat eten uit wat hij op dat moment wel wilde (brood, broodkorst, stukjes fruit, kwark met fruitmoes of als laatste optie een koekje of smeltstengel) of gaf gewoon meer kleine flesjes die wilde hij vaak wel.
Of wat ook vaak hielp.. zelf ook een lepeltje geven haha. Stiekem wat eten naar binnen schuiven, terwijl hij met de lepel speelt en scheef naar zijn mond brengt.
Het blijft zoeken. Mijn zoontje wilt nu echt geen potjes meer, maar eigen gemaakt eten, voor hem doorgekookt en dus zacht (wat hij dus zelf kan vastpakken en naar zijn mond brengt)
Of wat ook vaak hielp.. zelf ook een lepeltje geven haha. Stiekem wat eten naar binnen schuiven, terwijl hij met de lepel speelt en scheef naar zijn mond brengt.
Het blijft zoeken. Mijn zoontje wilt nu echt geen potjes meer, maar eigen gemaakt eten, voor hem doorgekookt en dus zacht (wat hij dus zelf kan vastpakken en naar zijn mond brengt)