Hoi,
Ons zoontje van bijna een maand is echt een heerlijk kereltje.
Helaas heeft hij 1 groot probleem en dat is slapen als ergens anders dan bij ons op de borst.
Hij valt tegen ons aan in slaap, dan na een half uurtje leggen we hem in zijn bedje, box of nestje.
Standaard na 10 minuten is het krijsen en raakt hij helemaal overstuur.
Als je hem oppakt is het meteen klaar en slaapt hij verder.
Als we hem laten liggen en speentje er weer in doen, blijft hij huilen en op gegeven moment echt tot krijsen aan toe! We pakken hem echt niet meteen op maar op een gegeven moment word het zielig.
We worden er een beetje moedeloos van.
Ik heb nu de hele dag een baby op mijn borst liggen en kom nergens aan toe.
Ik snap dat hij genegenheid zoekt maar ik zou het fijn vinden om iets meer vrijheid te hebben.
Van de week was hij bij mijn schoonouders 2 uurtjes, wel in ons huis.
Heerlijk in de box liggen slapen en zodra ik binnen kwam en wat zei begon hij te huilen.
Iemand een goede of gouden tip om onze lieve kleine man wat rust te gunnen in de box, bedje?
Ons zoontje van bijna een maand is echt een heerlijk kereltje.
Helaas heeft hij 1 groot probleem en dat is slapen als ergens anders dan bij ons op de borst.
Hij valt tegen ons aan in slaap, dan na een half uurtje leggen we hem in zijn bedje, box of nestje.
Standaard na 10 minuten is het krijsen en raakt hij helemaal overstuur.
Als je hem oppakt is het meteen klaar en slaapt hij verder.
Als we hem laten liggen en speentje er weer in doen, blijft hij huilen en op gegeven moment echt tot krijsen aan toe! We pakken hem echt niet meteen op maar op een gegeven moment word het zielig.
We worden er een beetje moedeloos van.
Ik heb nu de hele dag een baby op mijn borst liggen en kom nergens aan toe.
Ik snap dat hij genegenheid zoekt maar ik zou het fijn vinden om iets meer vrijheid te hebben.
Van de week was hij bij mijn schoonouders 2 uurtjes, wel in ons huis.
Heerlijk in de box liggen slapen en zodra ik binnen kwam en wat zei begon hij te huilen.
Iemand een goede of gouden tip om onze lieve kleine man wat rust te gunnen in de box, bedje?