Baby wilt niet meer bij mama liggen

Heel herkenbaar! Maar het kan ook zijn dat het maar een fase is.. mijn dochtertje is nu 8 maanden en vindt het zomaar inees weer heerlijk om bovenop mama of papa te soezen! Dus hopelijk komt het bij  jou ook weer terug!

Oja kan de tula free to grow naar voren? Dacht alleen de explore.. anyway ik heb gelezen dat t niet wordt aangeraden, maar ik vind het alsnog heerlijk. De eegobaby is ergonomisch en ondersteunt de benen goed, en mijn kind is niet prikkelgevoelig. Wandel veel met mijn hond en de kinderwagen vindt ze niks.. maargoed vanaf 5 maanden ben ik begonnen, in de gebruiksaanwijzing stond geloof ik 6 mnd. Hoe dan ook zou ik kijken hoe je kindje in de zak zit en zelf een inschatting maken. Kleine side note is wel dat ze echt niet kunnen slapen naar voren dragend. Maarja dat wil je kindje toch al niet meer tegen je aan haha ;)

Hier hetzelfde.. alleen in de avond rond een uur of 1700 (1900 gaat hij naar bed) wil hij nog wel eens een half uurtje op onze borst/buik in slaap vallen. Ze willen op die leeftijd graag alles zien, hebben niet meer de rust om bij papa/mama te liggen (uitzonderingen daar gelaten) volkomen normaal dus 

Terug
Bovenaan