<p>Hallo iedereen!</p><p>Ik zit echt met iets wat me heel erg frustreert. Bijna 2wkn geleden ben ik bevallen van me dochter. In het begin ging borstvoeden heel goed en maakte ook direct genoeg aan (kwam in de 1ste week al 315 gr aan). Maar sinds een paar dagen worstelt ze met de borst (vooral de linker), ze verkrampt zich helemaal en wilt gewoon niet drinken, het stroomt ook langs haar mond. Mijn linker tepel heeft ook een scheur.. </p><p>Krijg het maar niet voor elkaar om haar goed aan te leggen bij de linker. Hierdoor heb ik echt pijnlijke en harde borsten en een verdrietige baby.</p><p>Ik laat haar soms tijdens de voeding even boeren omdat ik denk dat dat haar dwars zit en daarom worstelt maar na de boer blijft ze zo doen. </p><p>Moet soms huilen van de frustratie omdat ik niet weet wat er is. Heb nog geen kolf (komt volgende week) en met de hand gaat het niet altijd. </p><p>Denk er over na om helemaal over te gaan naar alleen kolven en dan flesjes te geven. </p><p>Heeft iemand hier ook ervaring mee?</p>