Mijn baby is zo druk en sterk, dat hij me echt pijn doet. Ik moet steeds aan alle kanten een handje of voetje terug duwen. Ook zit hij met zijn hoofdje in mijn bekken te roeren wat pijnlijke steken geeft. Met zn schouders duwt hij fijn tegen mn schaambeen aan, die al lekker gevoelig is.
Ik vraag me af of er iets is om de baby rustig te krijgen. Ik doe geen oog meer dicht s`nachts. Ik heb al geprobeerd met wiebelen en wiegen en geen cafeine meer. Maar niks wil helpen.
Wat mij heel fijn lijkt. is om iets heel straks om de buik heen te wikkelen. Zoiets als een sluitlaken maar dan voor zwangeren.
Dat houd de buik en baby dan op zn plaats en hoef ik niet continu met mn handen alles terug te duwen.
Bestaat er zoiets?? Of kan ik zelf iets maken? Zo`n band van Anita helpt niet en zit ook alleen strak aan de onderkant van de buik.
Heeft misschien iemand een tip om iets te maken?
Ik moet nog 10 weken en ben nu al uitgeput.
Groetjes Risje 30.5 weken zwanger van de derde
Ik vraag me af of er iets is om de baby rustig te krijgen. Ik doe geen oog meer dicht s`nachts. Ik heb al geprobeerd met wiebelen en wiegen en geen cafeine meer. Maar niks wil helpen.
Wat mij heel fijn lijkt. is om iets heel straks om de buik heen te wikkelen. Zoiets als een sluitlaken maar dan voor zwangeren.
Dat houd de buik en baby dan op zn plaats en hoef ik niet continu met mn handen alles terug te duwen.
Bestaat er zoiets?? Of kan ik zelf iets maken? Zo`n band van Anita helpt niet en zit ook alleen strak aan de onderkant van de buik.
Heeft misschien iemand een tip om iets te maken?
Ik moet nog 10 weken en ben nu al uitgeput.
Groetjes Risje 30.5 weken zwanger van de derde