baby?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, even een vraagje! logisch!
ben al jaren aan de pil, heb in mei/juni diarree gehad en een vrij drukke maand gehad ;) ben ook altijd op de klok precies op zaterdag ongesteld geworden, moest nu dus 20 Juni. werd het pas in de loop van zondag, maar heel erg weinig. heeft ook maar 3 dagen geduurd in plaats van 7 en heb geen buikpijn gehad, op zich een feestje, maar wel vreemd.

in die week ook testen gedaan, fijn, die testen horen het te doen, 3x toe, geen controlestreep en twee bleven helemaal blanco. afijn, degene die het deden gaven aan negatief. vorige week bij huisarts ook weer.

volgens normale cyclus had ik zaterdag ongesteld moeten worden. heb in de plaats daarvan het gevoel knijpers op mijn tepels te hebben, een steen onderin mijn buik, en óf misselijk óf honger. en dan koop ik heerlijke grilworst, om er thuis achter te komen dat ik die lucht al niet te harden vind. kortom heb het ernstige idee toch een klein hummeltje te hebben in mijn buik. iemand hier meer ervaring mee?

alvast bedankt!

Hoi Kirsten,

Misschien toch nog een keer langs je huisarts? Er kan ook iets anders aan de hand zijn natuurlijk...

Gr. Tamara.

Inderdaad zou ook toch nog eens na de huisarts gaan , vraag daar gewoon ook om een nieuwe test en eventueel Bloed te laten prikken..
Succes

ben benieuwd of je nog een test laat doen! het kan ook tussen je oren zitten.Ik dacht eerst ook echt zwanger te zijn, en kreeg ineens allerlei verschijnselen..toen bleek ik helemaal niet zwanger en waren alle verschijnselen ook meteen weg... de verschijnselen kwamen dus gewoon omdat ik zo graag zwanger wilde zijn.Maar ik hoop dat je zwanger bent, ik neem tenminste aan dat je het wel leuk zou vinden?

ik merkte er nu ook niets bijzonders van...was heel chagie maar dat ben ik vaker voor m'n NOD. had alleen wat steken in m'n tepel en dacht laat ik eens een (zoveelste test) doen..onder het mom van, die zal wel wit blijven, toen kwam daar in eens een streep..

ben er ook maanden heel erg mee bezig geweest en juist de laatste tijd de draad vh leven opgepakt, dit heeft dus goed gewerkt voor mij...

ben benieuwd naar de uitslag..

Ik vind het raar klinken...kan er niet iets anders aan de hand zijn? Ik zou teruggaan naar de huisarts!

Dat beetje bloed kan natuurlijk innestelingsbloed zijn, maar uiteindelijk moet de test wel positief zijn, want geen hormonen =geen positieve test.
Heb ook vaak gedacht zwanger te zijn en voelde ook allerlei kwaaltjes ,die bleken tussen mijn oren te zitten,ondanks dat het de tweede keer zou zijn.
Nu ben ik wel zwanger (6,5 week) en in de dagen voor dat ik ongesteld moest worden ,had ik juist nergens last van.....

Terug
Bovenaan