baby?

bij 1 week overtijd had ik ook 3 x neg., dacht toen een keertje mn cyclus over te slaan. maar was bij de 2de menstruatieperiode ook weer overtijd, en bleek ik 3xpos. op de testen! ben nu vanaf morgen 11 weken, had bij 7wkn en 5dgn mn eerste termijn echo. was niet gepland, maar wel heel gewenst!

Hoi Allemaal!
bedankt voor de reacties!
heb inmiddels weer wat meer energie, ben ik erg blij mee. heb het inmiddels een beetje los kunnen laten, en heb thuis weer een test gedaan, was wederom negatief dus ga er nu van uit dat het niet zo is. ik ga wel naar de huisarts omdat ik het idee heb dat er wel iets aan de hand is!
mijn vriend en ik zijn er wel uit dat we na de zomer echt gaan proberen, dit was toch wel onverwacht, zou vlak voor mijn laatste lessen van cursus dan bevallen, nu lijkt het ons wel beter om het dan op safe te spelen en dan een paar maanden te wachten! mocht ik meer weten laat ik weer een berichtje achter! want stiekem hoop ik er wel heel erg op!
groetjes!

Klinkt inderdaad als niet -zwanger. Toen ik stopte met de pil had mijn lijf heel veel moeite om de eigen cyclus weer op te pakken. En daar zat toen ook een cyclus van 8 weken tussen en 2 keer van 2 weken. Misschien probeert je lichaam na een wellicht niet-gewerkte pil de eigen cyclus weer op te pakken en heeft het daar ook een beetje moeite mee.

Mijn advies als jullie in het najaar voor de echie willen gaan: stop met de pil en gebruik tijdelijk condooms. Dan kan je lichaam vast weer herstellen van de pil. En hoe je straks misschien minder lang te wachten....

Hoi Swiepie
was het moment dat ik zo extreem licht ongesteld was geworden al gelijk gestopt met de pil uit voorzorg. nu dan maar met condoom! maar dan kan ik lichamelijk weer wennen zonder de pil enzo. normaal als ik mijn pil vergat, was ik gelijk ongesteld dus vandaar dat ik het zo vreemd vond. nu ga ik er dus ook maar van uit dat het gewoon daardoor komt!
groeten, Kirsten

Terug
Bovenaan