Babyacne

Mijn dochtertje kreeg het ook met een week of vijf/zes. Net als jij twijfelde ik of het wel baby acne was, overal bultjes op dezelfde plaatsen als jij beschrijft en het werd vuurrood wanneer ze het warm had of er op had gelegen. Met acht weken was het ineens helemaal weg. 

Zoals ik lees herkennen jullie het rood worden van de puistjes & de hoeveelheid wel. Hopelijk stopt het nu wel en komen er niet nog meer, haar voorhoofd is nog aardig pukkevrij gelukkig, van de voorkant valt het iets minder op dan van de zijkant.
tulipaa: hier hetzelfde, als ze erop heeft gelegen zijn ze vuurrood. Gek genoeg na het in bad gaan vanavond zijn ze minder rood, ‘s avonds worden ze lichter van kleur en overdag zijn ze rood.
en hoop niet dat het eczeem word in elk geval, ik hou het in de gaten. Heb nog een foto naar CB gestuurd en de arts blijft erbij dat het acne is. Mocht het erger worden of als ik het niet vertrouw ga ik langs de dokter :)

Mijn dochtertje heeft het ook gehad, vrij heftig ook. Ik geef borstvoeding, en het leek alsof de plekjes tijdens of na de voeding vuriger werden. Wel iig vanaf blijven, niet gaan pulken. Heb er ook niet aan gezeten en ziet er nu weer helemaal goed uit. Geduld!
Maar als je t niet vertrouwd, wel maar naar de ha gaan. Succes ermee. 

Terug
Bovenaan