Babybadje te klein hoe dan

<p>Daar ben ik weer!  </p><p> </p><p>Onze meid wordt wat groot voor t babybadje. Ze kan nog niet zitten dus hoe doe je dan zo'n kleintje in bad? </p><p> </p><p>Onder de douche vind ik niet handig. Wij hebben een groot bad.</p><p>Ik weet dat je van die badzit lig dingen hebt naar denk dat ze daar ook al te groot voor is. </p><p>Hoe doen jullie dat?  </p>

Toen mijn zoontje te groot werd voor het badje (en dat was al vrij snel) ben ik hem mee gaan nemen onder douche of hij ging met 1 van ons mee in bad. We hebben vrij snel een douchezitje gekocht. Toen hij nog niet goed rechtop kon zitten deed ik hem daar wel in, maar dan hield ik hem nog vast zodat hij niet kon schuiven. Ik weet wel dat er grotere babybadjes verkrijgbaar zijn (heb ik hier eerder voorbij zien komen)

Mijn zoontje heeft altijd in het shnuggle badje gezeten tot hij 12 maanden was. Wat een topding is dat! Ik vond het babybadje maar een onding die werd pas handig toen hij goed kon zitten met 12 maanden. Shnugle bad kost 29,95 en is echt ideaal is inmiddels een standaard kraamcadeau geworden en iedereen is enthousiast :) 

Je hebt ook soort luchtbedjes voor baby waarmee ze in bad kunnen. Mijn dochter vond een babyfloat voor om haar nek helemaal fantastisch. En ze kon trouwens best wel lang in zo'n badzitje waar ze wat in liggen. 
Waar wij haar ook regelmatig in hebben gedaan is een bad voor op het bad. Deze zijn net iets groter en daar zit al een zitje in. 

Succes! 

https://www.wehkamp.nl/pretura-babybad-100-cm-564962/?CC=C50&SC=C71&KAC=K98&artikelNummer=564962&MaatCode=0000&BC=GOA&BAC=ALG&cm_mmc_o=7BBTkwCjC-kTwFwwECVyBpAgfkblfbETzplCjCPz_Y_zpCjCoxDxS9xn&scid=scplp865649620000&sc_intid=865649620000&gclid=EAIaIQobChMI8rr6t8nN4AIVjQDTCh2zCwmbEAQYASABEgJsb_D_BwE&gclsrc=aw.ds

Deze is 100cm ipv 80cm wat de normale badjes zijn

Een badring. Is een soort zitje, soms zitten er nog speeltjes aan. Met zuignappen vast te maken in het grote bad. Kan je ook prima gebruiken als kindje al goed kan zitten. Zo glijden ze niet om en gaan ze niet koppie onder. Heb je zelf je handen vrij om kindje te wassen.
Die lig dingen zijn meer voor in het begin in het babybadje

Terug
Bovenaan