Babybadje te klein hoe dan

Mijn dochtertje gaat normaal in een emmer (tummy tub), maar vandaag voor het eerst in de bumbo mee onder de douche. Badspeetje in haar handen, ideaal! Ik had haar van tevoren ingesopt, had mijn handen vrij voor mezelf en kon haar nadat ik klaar was lekker afspoelen en afdrogen. 
Had dat pas eerder op dit forum gelezen over de bumbo mee onder de douche. Zelf nooit aan gedacht, maar ik had hem in huis (te leen, maar vrijwel ongebruikt)

Wij gebruiken zo'n ligzitje in het gewone bad. Toevallig gekregen van iemand, dacht dat het niks zou zijn eerlijk gezegd. Tot die tijd ging 1 van ons met hem samen in bad en de ander pakte hem dan aan. Maar sinds we het zitje geprobeerd hebben willen we niet anders meer!  Hij spartelt en spettert erop los, zonder eruit te vallen. Hij is nu 6.5 maand en  kan alle kanten oprollen maar blijft er nu dus nog wel goed in zitten/liggen.

wij hebben de stokke flexbad en een ligzitje. ik deed tot ie kon zitten het ligzitje in het grote bad of ik zette het onder de douch. hij bleef er netjes in zitten tot ie ging kruipen en echt kon zitten :d
toen ie kon zitten deed ik het flexbad inder de douch of in het grote bad zodat we minder waer hoefde te gebruiken :d

Terug
Bovenaan