Babyboom

Daycey

New member
Voor de meiden die geen facebook hebben (en voor de rest!): ik ben op de site van babyboom aan het bloggen geslagen, dus als je mij wilt volgen... Babyboom.ncrv.nl
 
Hey Daycey,

Ik heb je blogs vd week gelezen en kon het niet laten de eerste aflevering te kijken! Leuk dat het weer op tv komt maar wat een heftige verhalen zeg!

Fijn dat bij jou alles van een leien dakje gaat dat heb je na al die jaren verdiend!

Fijn weekend
 
Hey!

Er zitten heftige verhalen bij idd. Zal wel met een doos tissues voor de tv zitten worden, denk ik!

Hoe gaat het met jou?

Liefs Daisy
 
Dat zal ik maar doen ja ik gad ook moeite om het droog te houden.

Met mij gaat het prima! Voel mij sinds deze week beter dat is wel fijn :)

Hebben vd week weer mogen spieken naar onze kleine, begin het nu echt te geloven. Het gaat ook best snel eigenlijk.

As donderdag hebben we weer een echo :) heb er zin in!

Fijn weekend!
 
HeyDaycey en Beauty,

Ik lees dat het goed gaat met jullie en binnenkort jullie grootste wens in jullie armen zullen houden!! Echt geweldig voor jullie!!!
Ik hoop dat jullie een voorspoedige zwangerschap mogen hebben, een goede bevalling en bovenalles een gezond kindje! Ik ben zooooo blij voor jullie!!!!

Geniet van alles!!!!
Lieve lieve lieve groetjes van mij!
 
Hey mascha,

Wat lief van je! We hebben lang moeten wachten, maar bijna is het zover: onze uk vasthouden. Nou ua bijna... Moet nog 3 maanden, maar de tijd gaat zo snel!
Met jou ook alles goed?

Beauty,

Wat fijn dat je wat minder last hebt van van alles. Ongelooflijk, he, als je ineens zwanger bent? Ier hebben we het ook echt tot ons door moeten laten dringen. Na zo'n tijd is het bijna vreemd dat het toch echt gelukt is!
En die echo's zijn ook super. Ik heb echtaf moeten kicken na 12 weken, toen we de gewone route op gingen.

X
 
Terug
Bovenaan