Wat Ing3 zei; van het oudere kind van slag; had ik eerlijk gezegd niet eens bij nagedacht. Ons zoontje is 2jaar en 4 maanden als de kleine geboren wordt. Hij is altijd erg makkelijk geweest; psz etc etc overal gaat ie zonder problemen naartoe. Maar zo'n behoorlijke gezinsverandering zou natuurlijk nog wel eens voor probleempjes kunnen zorgen ja!
En Quinta78; Babyborrel gedichtjes, voor op de kaartjes; heeeeeel graag!!!
Weet niet hoe jullie het volgende hebben gedaan; ik vond het bij onze oudste altijd heeeeeel erg vervelend, als mensen hem zomaar uit de box/wandelwagen/etc pakte, om even vast te houden. Ik heb bij een babyborrel ook zo'n idee;
dat kind gaat van hand naar hand; baaah, ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken! Kan me daar nu al druk over maken! Onze oudste was, tot zijn derde vierde maand namelijk steeds van slag, als hij in zoveel handen had gelegen. Hoe pak ik dat dan aan??
Kind in de draagzak hangen?? Kan niemand je baby bewonderen...
Wij zijn beide nog vrij jong, en wat zulke dingen betreft, voel ik me altijd zo onbegrepen. Ik moet eens niet zo mauwen; zeggen ze, want joh; zo zijn jullie (wij dus..) ook groot geworden. Af en toe denk ik wel eens; was ik maar 35, dan had je netjes gevraagd of babylief slapend uit zijn bedje getild mag worden; als het antwoord nee zou zijn, zou het geaccepteerd worden! Maar dat is een heel ander dilemma...
Om nog even terug te komen op het kraamfeest. Die tent vind ik een leuk idee! Zelf dachten we ook aan een luchtkussen. Hier in de buurt verhuren ze die voor 50,- per dag.
En wat een van de andere dames zei; 's morgens! Alcohol vind ik idd ook niet erg passen. We hebben een paar doordrinkers in de familie, dus zou het feest om 22.00 nog niet afgelopen zijn, denk ik zo. Maar zou ik eerder va 13.00 tot 15.00 kiezen, omdat waarschijnlijk veel mensen op zaterdag en zondag om half10 nog op een oor liggen..
In elk geval; alvast thnx voor de tips!! Jullie zijn great!