Babyborrel of kraamvisite!!!

Ben heel nieuwsgierig wat jullie gaan doe als de kleine er is.

Bij de eerste hebben we gewoon voor kraamvisite gekozen,ze is in januari geboren en in augustus kregen we nog visite....

Deze keer hebben we gekozen voor een babyborrel..
Lekker alles op 1 dag,rond de tijd dat we het willen doen wordt mijn vriend ook 30 en we denken er over om dat meteen mee te nemen in het feest.

Wat doen jullie??

Hey rian,

Ik heb bij beide keren gewoon kraamvisite gedaan.
Bij onze oudste hadden we maanden kraamvisite tot ik er helemaal klaar mee was. Bij onze tweede hadden wij al aanzienlijk minder kaartjes verstuurd en bleek dat ook veel mensen een tweede baby minder interessant vonden. Want de visite bleef redelijk uit! Dus van de tweede viel het reuze mee.....nu van derde zullen we het wel zien......
Succes

We hebben ook een kraamfeest overwogen, aangezien ik de 8e uitgerekend ben, de 10e ben ik zelf jarig (word ook 30) en de 27e is mijn man jarig. Alles in een is dus een optie, maar ik vind het zelf niet zo leuk, kan er wel van genieten als de visite om de beurt komt.
Bij de eerste hadden we ook lang visite, maar nu gaan we beter plannen. Mijn man plande toen ieder vrij gaatje vol, voor ik er erg in had. Dat gaat nu dus anders. Op sommige tijdstippen ook gewoon eens geen visite.

Dus hier geen feest, maar gewoon visite en onze verjaardagen vieren we gewoon een keer niet :)

Wij kiezen ook voor 'gewoon' visite. Ik vind het zelf fijn om m'n bezoek gewoon te kunnen spreken en ik weet dat ik vlak na een bevalling echt geen zin heb in een huis vol visite (dan moet die dag net samenvallen met een goede bui/conditie op dat moment)

Daarnaast vind ik het leuker voor het bezoek, ze kunnen dan gewoon alleen van die kleine genieten ipv hem te delen met 30 andere genodigden.

Wij gaan ook gewoon visite doen. Ik vind het tijdens verjaardagen al vervelend als je een huis vol hebt. Veel te druk dus lekker af en toe visite en niet te lang

Wij gaan ook voor kraamvisite. Heb wel aan een babyborrel gedacht. Omdat het gemakkelijk is en je bent er in 1 dag vanaf.
Maar als je net niet een goede dag hebt of nog helemaal niet lekker in je vel zit dan schiet het niet op.
Verder had ik bij de eerste een week na de bevalling een borstontsteking, toen was ik echt blij dat ik geen babyborrel had.
Ach, alles heeft zijn voor- en nadelen.

Hoi,

Wij gaan ook voor gewoon visite. Op die manier kunnen we het makkelijkste kijken hoe het gaat. Aangezien ik in het ziekenhuis moet bevallen weten we nu toch nog niet wat het beste is, maar over het algemeen vind ik visite verdeeld over dagen gezelliger dan dat alles in ene keer is geweest en je daarna niemand meer ziet

Hier ook gewoon visite. Ik vind het juist leuk om steeds bezoek over de vloer te hebben, anders zie ik m'n hele verlof ook geen kip. (Ik zie mezelf iig niet met 2 kinderen, waarvan 1 baby, stad en land afslepen.)

Terug
Bovenaan