Babyborrel of kraamvisite!!!

wij hebben 1x kraamvisite gedaan en we hadden 6 maanden lang het gevoel dat we alleen maar koffie aan het zetten waren en beschuitjes aan het smeren. Daarna hebben we 2x een kraamfeest gegeven en ik zou niet anders meer willen. Geweldig! Het feest was ook super gaaf met een blauwe taart, blauwe hapjes, blauwe champagne etc etc.

Ik denk dat we gaan voor kraamvisite, dan hebben we het zelf in de hand wanneer er bezoek komt en hoeveel. Hoewel een borrel me ook erg gezellig lijkt, maar je weet inderdaad niet van tevoren hoe jij en je kindje je die dag voelen en dat lijkt me wel lastig.

Het hangt natuurlijk ook erg af van het soort mensen wat je verwacht. Bij ons hebben we de kraamvisite hier gewoon aan het werk gezet. Dat was heerlijk, dus dat doen we gewoon weer!

Wij doen de babyborrel ook omdat mijn vriend een hele drukke baan heeft en we blij zijn als we dan s'avonds de tijd voor ons gezinnetje hebben en dat de oudste dochter gewoon haar ritme erin houd omdat zij gewoon naar school moet..

Het heeft allebei zo zijn voordelen en nadelen...

Hier ook een dec mama.
Dit wordt voor ons ook de derde en hebben 2 x visite gedaan. Het wodt idd minder bij de tweede maar na een paar maanden kwamen me de beschuit met muisjes wel de oren uit!
Ook hier heeft mijn man een drukke baan (zelfstandige) dus heb geen zin om iedere avond met bezoek te zitten..
En wat Rian-sanne zei wij hebben ook al 2 kinderen en wil dat hun gewoon in hun eigen ritme kunnen blijven van school enz.. en niet dat het bezoek ze om de oren vliegt!

Wel houden wij het niet thuis, dus geen geren en geen rotzooi!

Maa het is echt heel persoonlijk en iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt..

liefs

kraamvisite....vind ik veel specialer....gewoon lekker in de kraamweek...beetje verdeeld

anders heb je de hele kluit in een keer....vreselijk...ik moet er niet aan denken

maar snap wel dat mensen voor een borrel kiezen...zo heeft ieder zn eigen voorkeur;-)

Terug
Bovenaan