Babydrager Tula of Ergobaby

Advies doe een draag consult, weet niet waar je vandaan komt maar in Alkmaar zit 1 die fantastisch de tijd neemt voor je en secuur is.
We hebben 1 van hun eigen merk, speciaal ontwikkeld, draagzakken vanaf de geboorte, van pure baby love, we zijn nog steeds tevreden.

Ik heb met deze 2 merken zelf geen ervaring, maar wel met boba en die is volgens mij bijna hetzelfde als de tula. Ik heb ook bewust gekozen voor een draagzak waar het naar voren dragen niet mogelijk is omdat dat nooit ergonomisch kan zijn. 

Een draagconsult is super, maar vooral als je ook andere draagopties overweegt zoals een doek of een sling. Als je eigenlijk alleen tussen deze 2 twijfelt zou je evt kunnen kijken of er in jouw omgeving een plek is waar je die allebei zou kunnen passen / uittesten (heb ook weleens gehoord van een soort draagbibliotheek waar je verschillende dingen kunt lenen..) 

Bedankt voor jullie reacties! Mijn oudste (11 jaar) droeg ik veel in een draagdoek. De tweede  (2 jaar) vond dit niks, nu een baby van een paar weken. Die doek vind ik best een gedoe, denk dat ik de Tula ftg of explore ga. Bij de laatste is het nekje meer ondersteund zag ik. 

Wij hebben vanaf de geboorte de tula ftg gebruikt (dochter is nu 1). Wat een fijne draagzak. Ondersteunt je kindje heel fijn in het begin (zeker ook het bekken hoor! De nekflap kan naar boven of naar beneden) Vanaf 6 maand korte stukjes naar voren kijkend (bv in de dierentuin, vond ze geweldig) en nu als we gaan wandelen op de rug. Geen ervaring met de rest. 

Terug
Bovenaan