babyfoon app

Moradora

New member
Ik ben voor onze vakantie opzoek naar een goede gratis babyfoon app.
Ik heb ergens gelezen over een gratis app op wifi die de ene telefoon als zender gebruikt en de ander als ontvanger.
Iemand ervaring met dit soort apps?

Ik zit niet te wachten op 'je moet je kindje niet alleen laten" en dat soort reacties want dat is de vraag niet.
 
Wij hebben wel eens (voor de honden met oud en nieuw) de ene telefoon thuis neergezet en de andere meegenomen en dan de hele tijd FaceTimen. Dan moet je hem wel in de oplader zetten, hij was bij ons na +/- 2 uurtjes leeg dacht ik.
 
Wij gebruiken ‘Babyfoon 3G’.

Zijn we tevreden over. Onze babyfoon redde het net niet tot het terras op de camping. En thuis hebben we hem uiteindelijk ook regelmatig gebruikt toen onze dochter een peuterbed kreeg. Konden we even kijken of ze nog in bed lag, in plaats van alleen horen dat ze nog op haar kamer was?
 
Wij hebben ook de babyfoon 3G, ideaal! Vooral als manlief in de schuur bezig is, waar de gewone babyfoon niet mee ontvangt. Je kunt met beeld doen of alleen geluid. Kunt terugluisteren wat voor geluid er was.
En je zou meerdere kunnen koppelen. Wij leggen dan de iPad neer en wij hebben allebei de app ook op de telefoon dus zouden m dan allebei aan kunnen zetten.
En het werkt ook gewoon met 3G/4G, dus je bent niet perse WiFi nodig.
 
Terug
Bovenaan