babyfoon?

wat is een hele goeie babyfoon?
merk?
prijs?
winkel?
Wij hebben heel slecht bereik met mobiele telefoons in ons huis,mischien speelt dit ook mee ,met de keuze
37 weken
 
Wij zijn heel tevreden over de babyfoon van Philips. Kostte ca. 100 €. Wij kregen hem gratis bij aankoop van onze kinderkamer.

Hij doet het prima en een prima ontvangst.
 
Wij hebben er één van de blokker gekocht. Dat het bereik van je mobiele telefoon slecht is heeft te maken van het netwerk en maakt dus niet uit wat voor een babyfoon je koopt. Babyfoon gaat niet over de telefoonmast. Groetjes
 
Ik heb zojuist de Angelcare ontvangen per post.

Is een babyfoon met 2 alarmplaatjes die je onder het matrasje legt. Deze plaatjes registreren bewegingen/ademhaling en als er 20 sec. geen registratie is gaat er een alarm af.

Er zullen mensen zijn die dit overdreven vinden, maar uit ervaring weet ik dat het voor mij een geruststellend idee is. Mijn zus heeft er ook 1 en nog nooit een valse melding gehad.

kost E 149,00 bij Angelcare.nl
 
Wij hebben de Philips SBC SC477 Digitale babyfoon. Dit is vooral erg handig als je in een buurt met veel kinderen woont. Met een analoge babyfoon heb je de kans dat je op jouw babyfoon een ander kindje hoort. De babyfoon is wel prijzig, rond de €185,00.
 
Wij hebben de Supernova,digitaal en een vre-se-lijk ding!!!! Reteduur (149,-) en reteslecht, een ander woord heb ik er niet voor. Je hoort alleen maar geruis als er iets te horen is in de babykamer. Hij is telkens net te laat, dus de geluidjes van de baby hoor je helemaal niet.Hij is enorm storend.Het is dat we hem hebben gekregen, maar anders zou ik m weggooien, echt waar!
 
BIj ons kregen we het advies om de babyfoon pas te kopen als de kleine er is en hem dan 2 dagen te proberen. In de winkel vertelde ze dat het van zoveel factoren afhankelijk is of hij wel of niet goed werkt, dingen zoals:telefoon mast, apparatuur in huis, apparatuur bij de buren, zend amateur in de buurt etc. kunnen veel effect hebben. Wat bij de één wel werkt hoeft bij jou thuis niet te werken.

Het is dus echt uitproberen,
zelf gebruik ik er voorlopig geen. Als het kindje huilt hoor ik het ook zonder babyfoon en de in de eerste periode blijf ik toch veel thuis ook vanwege de borstvoeding.

Liefs
Lot
 
Terug
Bovenaan