babyfoon?

We hebben een babyfoon-stand op de telefoon zitten, maar in de praktijk hebben we hem nooit aan staan.
Misschien is het later handig dat je 'm bij de buurvrouw neer kunnen zetten als je even weg gaat ofzo, maar op dit moment hebben we hem absoluut niet nodig. We horen de kindjes ook goed zonder babyfoon: we hebben een nieuwbouwhuis met in het centrum de trap. Meestal heb ik de deuren van de babykamer open staan en beneden de deuren dicht. Maar ook met beide deuren dicht hoor ik ze prima (niet elk mompeltje, maar bij elk mompeltje hoef je ook nog niet naast het bedje te staan.)
Ik zou als ik jou was nog even wachten met het kopen van de babyfoon en kijken of je 'm wel echt nodig bent.
 
Ik ben ben het niet eens met de reaktie hierboven, al twee jaar gebruiken we de supernova ( gekocht in de aanbieding,en ook nog eens korting uit een tijdschrift, dus de prijs viel mee). Je moet alleen even op de instelling letten. Het toeval wil dat onze buren ook een supernova hebben, daar hebben we totaal geen last van. Zij gebruiken kanaal B, wij A. Wat alleen niet klopt bij de beschrijving, is dat je een ontvangst van 500 meter hebt. Als ik in de straat het hoekje om ga is het bereik weg. Net als ik achter in de tuin aan het werk ben (mijn dochterje slaapt voor), je praat dan over een afstand van 18 meter. Onze oude buren (zijn inmiddels verhuisd) hadden een Philips (niet digitaal), deze stoorde wel erg, op het moment ze bij ons op visite kwamen. Digitaal lijkt me in een kinderrijke buurt zeker een must, je gaat je anders alleen maar aan de ruis storen. ( Bij ons in de rij wonen we met 6 gezinnen met jonge kinderen naast elkaar vandaar) Ik weel alleen niet wat er gebeurt als de hele buurt ook digitaal gaat. Zo'n camera babyfoon lijkt me eigenlijk ook wel wat, je kan dan ook zien hoe je kleine er bij ligt. Zeker de eerste maanden liepen we bij elk geluidje, of een hele tijd geen geluiden verontrust naar boven. Met zo'n camera hoeft dat niet ( denk ik ). Over de prijs kan je discussiëren, je hebt er echter heel lang plezier van en gebruikt het de hele dag door, dat vind ik best een investering waard.
Ik hoop dat je er wat aan hebt
Gr Esmee, succes met de aankoop, wat het ook mag wezen.
 
Hoi,

Wij hebben ook de Super NOVA, zijn er juist wel tevreden over!!!
Ik hoor elk geluidje.
Idd wel een sec. later, maar dat vind ik geen probleem.
Wel moet ik er bij zeggen dat we zelf een frequentie hebben gezocht,op de frequentie die dat ding zelf had, hoorde ik steeds een ander gezin.

Succes ermee.
 
Hoi Thaiza en Esmee! Nog ffies over de Supernova. Zou die van mij niet goed zijn dan? Ik hoor altijd alleen maar een soort ruis omdat ie net te laat is. Als je bijvoorbeeld een spannende film zit te kijken en dat ding slaat aan zit ik van schrik met mn nagels in het plafond! Of ik doe iets fout ermee, wat wel logisch is. Hebben jullie nog tips? Want ik zou zo graag mn kleine meidje gewoon horen babbelen zonder geruis :)
 
Terug
Bovenaan