babyfoon

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi!

Mijn vriend en ik zijn aan het twijfelen of we een babyfoon gaan kopen. 's Nachts is dit voor ons niet echt nodig, omdat de baby in de kamer naast ons ligt en we eventueel de deur kunnen openzetten. Maar als we overdag beneden zitten en de baby boven ligt te slapen, is een babyfoon misschien wel fijn.
Wat doen jullie?

groetjes van Iejoor

Ken het dilemma....

Wij kopen denk ik in eerste instantie geen babyfoon. Van vrienden al gehoord dat ze m nauwelijks gebruiken. Als ik mer er niet prettig bij voel na de bevalling stuur ik mn man of iemand anders meteen op pad om er een te gaan halen!

Hoi

Voor de nachten heb je geen baby foon nodig je hoort je kind toch wel (moederinstict).
Maar voor overdag is het wel handig. Als je beneden ben en je heb de radio aan of je zit buiten is het wel prettig.
Waar je wel op moet letten is dat de babyfoon dect is (storringsvrij) anders hoor je andere mensen over de baby foon. Mijn dochter is 6 jaar en die slaapt op zolder en zelfs daarvoor hebben we een baby foon met terugspraakfunctie, die kwam nog al vaak haar bed uit om iets te vragen en nu roept ze ons en geven wij antwoord. Voor de tweede (september) heb ik weer dezelfde babyfoon. Bezuinig niet op een baby foon maar koop gelijk een goeie je heb er jaren lang plezier van.
Succes Gr Natasja

Hoi!

Wij hebben wel een babyfoon gekocht, vooral vanwege het boven-beneden zijn. Zo hoef ik tenminste niet de hele tijd met één oor op boven gericht te zijn. Ook kun je zo je baby nog horen als je even in de tuin bent, of -zoals bij ons veel voorkomt- je even bij de buren bent.
Wij hebben een erg babyfoonrijke omgeving, dus daarom hebben wij gekozen voor een DECT-babyfoon. Die kiest namelijk een eigen kanaal, waardoor hij niet stoort met andere babyfoons of walkietalkies in de buurt. Andere babyfoons hebben vaak maar een paar kanalen, en dan zit je makkelijk op elkaars frequentie.
Een manier om te proberen of een babyfoon je bevalt, is er gewoon één lenen, of er goedkoop één aanschaffen via Marktplaats o.i.d. Ik heb via Marktplaats onze babyfoon voor minder dan de helft van de winkelprijs gekocht en eigenlijk was niet eens te zien dat hij gebruikt was.

Groet,
Noa

hoi iejoor,wij hebben er wel 1 gekocht,een alectodbx88,vrienden v ons hebben hem ook en bevalt hun goed.
mocht je er een aanschaffen let dan wel op waar,wij wouden hem bij bcc halen,en toen zeiden diezelfde vrienden;je moet hem via internet bestellen scheelde ons zón 40 euro!
je kan eerst kijken bij kieskeurig,en dan bij aximax,nou doei groetjes jb 40+2.

Hoi,

Toen ik bevallen was van mn zoontje heb ik een babyfoon kado gekregen, ik heb hem wel EEN keer gebruikt!!!
Vond het niet echt duidelijk (lag misschien wel aan het merk) en ik vertrouw zelf liever niet op techniek (kan altijd stuk gaan)...
Ik heb mijn zoontje gewoon de eerste tijd overdag  in de kinderwagen bij ons in de buurt  laten slapen en toen hij wat groter werd hoorde je hem echt wel

Aangezien ik nu op een flatje woon heb ik er zeker geen nodig, maar anders had ik het weer precies op dezelfde manier gedaan.

Liefs Nika

hallo allemaal

wij hebben er pas 1 gekocht toen onze dochter een jaar oud was
in ons vorige huisje sliep ze bij ons op de kamer dus toen hadden we hem
niet nodig. maar in ons nieuwe huis had ze een eigen kamer en na aanzien
ik slechthorend ben hoorde ik haar niet meer. en mijn man slaapt echt heel
erg vast. vrienden die te logeren waren wezen ons erop dat ze snachts een
half uur had lopen brullen. schuldig dat ik me voelde dus ik heb er meteen
een gekocht en gebruik hem echt iedere dag

groetjes hopman

Hai,
Bij ons zoontje hadden we niet zonder gekund!
Ligt ook weer aan je kindje, die van ons was geen goede slaper.
Tukjes beneden in de kinderwagen waren geen succes voor hem, dus hij sliep overdag lekker boven. Maar zowel overdag als s'nachts werd hij vaak wakker en had hij ons even nodig. Zonder babyfoon zou ik constant op het puntje van mijn stoel hebben gezeten met oren op grote stelen. Nog steeds doet hij trouwe dienst, ons zoontje is nu 2jr en 8mnd. Hij wordt haast niet meer wakker, maar ik vind het toch een rustig gevoel dat we hem horen als er iets is. Laatst hoorden we een raar gorchelend geluid, waarna zijn stemmetje "isse nou gebeurd?" Had hij enorm overgegeven en zat hij heel zielig in zijn vieze bed. Dus wat ons betreft: Lang leve de babyfoon!
Groetjes Soela

Terug
Bovenaan