babyfoon

Wij hebben er ook een. De alectoDX88. Ons zoontje slaapt in de kamer naast ons, dus voor 's nachts gebruik ik hem niet, maar als je beneden zit, hoor je in ons huis toch echt   niet zo veel. Er zit een terugpraatfunctie op, daardoor kunnen we met elkaar praten zonder te hoeven schreeuwen. Toen ik in het kraambed lag was dit heel fijn.
Groetjes Veerle

Bedankt voor de reacties!
Mijn man en ik hebben besloten om toch geen babyfoon te kopen. Als de baby slaapt, willen we sowieso regelmatig even binnenlopen.
En mochten we ons zonder babyfoon niet prettig voelen, dan is er nog altijd snel eentje gehaald...
groetjes van Iejoor

Ik gebruik hem alleen als ik op kantoor zit te werken straks (zit dan de hal, keuken en nog een hal tussen) heb ik zo'n goedkope bij de gamma gehaald van alecto voor maar 25 eurie. Thuis hebben wij deze niet nodig aangezien alles bij ons op de begane grond is en de babykamer naast de woonkamer en onze slaapkamer is..

Hoi hoi,

Wij hebben wel een babyfoon gekocht. Wel lekker makkelijk als hij zometeen lekker ligt te slapen boven en ik ben beneden kunnen we hem altijd horen. En voor bij mijn schoonmoeder is het ook lekker die werkt namelijk veel in de tuin en de kleine gaat daar 1 dag in de week naar toen en ligt boven nou dan is het ideaal. Maar ieder haar eigen keus.

Nog een fijne zwangerschap iedereen.

Liefs Fruit Girl 35 wk en 3 dgn

Ik zou niet zonder kunnen horen! In de zomer zitten we vaak in de tuin en als we op vakantie zijn wil je ook vaak buiten zitten.
Of als we naar vrienden gaan omdat we een feestje hebben dan kan je je kind boven leggen.

gr
Marielle

Terug
Bovenaan