babyfoon??

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Hebben jullie al nagedacht over welke babyfoon jullie gaan nemen??
Nu hoorde ik laatst ook over een babyfoon met camera/beeld, mensen ervaring mee??
Er staat nu ook één in de folder van de Blokker in de aanbieding;alecto dect voor 49,95, weer mensen met ervaring??
En weten jullie ook de voor en nadelen van een baby met of zonder camera?

Groetjes In

Ik woon gelijksvloers dus heb geen babyfoon maar misschien kun je wat reviews lezen op consumentensites zoals kieskeurig. meestal kijk ik daar even wat mensen van produkten vinden, Succes.

Haai mama van kenzo,

Goed idee!! Ik ga meteen even kijken, dank je wel :)

Liefs In

bij blokker is er nu 1 in de aanbieding en is erg goed! 50 euro

jacomien
mama van kylian
09-09-2007

Hey!

ik heb de luxe eigen-merk-variant van de prenatal en deze bevalt ons prima! We gaan hem nu gebruiken voor de nieuwe beeb. Ik zou zelf niet kiezen voor een camera omdat ik dan continue op dat ding zit te loeren denk ik, hihihi! Maar succes met kiezen, en inderdaad vooral overal reacties lezen als op consumenten-sites en dergelijke!

Gr marieke

Hoi,

Wij hebben onze babyfoon via e-bay besteld. Het is een bloem die over het ledikant heen hangt, met camera. Je kunt hem overal op aansluiten, computer en tv. Ook kunnen we beelden opnemen en we kunnen de baby zien in het donker.

Hij was wel prijzig, omgerekend ongeveer E120.- Maar mijn man is van de gadgets en die had het er graag voor over. Plus dat bijna niemand z'n babyoon heeft, dus erg uniek.

Of hij bevalt kan ik nog niet zeggen, de baby moet namelijk nog komen.

Groetjes Evy
36+4

Hoi hoi,

wij zijn gisteren onze geboortelijst gaan samenstellen en daar hebben we verschillende toestellen gezien. Nu, je hebt er blijkbaar ook al eentje met een sensor... dat afgaat op gevoel... wanneer het kindje gedurende 20sec. niet ademt, gaat er een allarm af... Lijkt mij zeker interessant, maar ik denk dat ik daar te fel mee zou bezig zijn...
Nu, wanneer er veel baby's bij jouw in de buurt wonen, is het ook zeker nodig om te weten dat je niet op hetzelfde kanaal zit, want dit is soms wel met babyfoons blijkbaar.
Stel je voor dat je de baby van de buren hoort huilen bij jouw in je woonkamer... hehe...

Er zijn ook bepaalde toestellen waarbij dit niet mogelijk is ! Wel interessant vind ik dat je dit even nagaat...

Veel succes ermee!
Liefs,
van ons...

Haai haai!!

Jeemig ik vind het moeilijker dan ik dacht,jullie niet??
Bijna aan alles zit wel een voordeel en nadeel en nu met dit ook weer hihi:D
Zo'n camera lijkt me ook wel wat..maar zo'n sensor ook wel!!
Nu ben ik wel een vrij nuchter persoon, maja je zal zien dan is de baby er en vliegt deze dame steeds naar het scherm toe om te kijken hihi..
getssie derrie... moeilijk hoor :-D
Ik ben echt goed aan het speuren en info aan het opzoeken, maar heb het gevoel dat ik niet echt verder kom hihi :)

Liefs In

Terug
Bovenaan