babyfoon??

Naar de Blokker rennen! Alecto DBX-85 is een volkomen storingsvrije babyfoon (DECT) en zo zuiver van geluid dat je je baby kunt horen ademen als je de gevoeligheid hoog zet. Als je de gevoeligheid wat lager zet, dan hoor je alleen als je baby huilt of hoest enz. Wij zijn erg tevreden over de kwaliteit en het geluid van deze babyfoon. Bovendien is de prijs bij Blokker erg laag (49,95); meestal betaal je er 20-30 euro meer voor als het niet meer is. Succes.

hoihoi, wij hebben via het internet een soort van walkie talkie besteld met babyfoon functie en een bereik van 3km, was geloof ik iets van 60 euro. wij hebben voor deze gekozen omdat we zomers varen en dan 's avonds aan wal nog ff wat gaan drinken als de kleine ligt te slapen, en als we ergens op visite zijn en zitten buiten, voor ons is deze dus perfect.

liefs linda

Hoi hoi,

ik vind het eigelijk ook best wel moeilijk.
Ik merk wel dat er een enorm prijzenverschil is...
Diegene wij op onze geboortelijst hebben gezet, was best wel duur... Ik durf eigelijk zelfs niet goed zeggen hoeveel hij kost.
Maar aangezien ons kleintje boven slaapt, vind ik toch wel dat je babyfoon degelijk moet zijn, waarmee ik niet wil zeggen dat babyfoons van €30 ,... niet tegelijk zijn hoor!
Maar in alle geval, het verschil zal hem zeker ergens inzitten...
Ik heb er voldoende uitleg over gekregen en ik ben ervan overtuigd dat we de goede keuze hebben gemaakt.

Nog veel succes met je zoektocht !

Liefs,
van ons...

Hoi! ook wij hebben die van de blokker(ok, ergens anders vandaan maar het is dezelfde. )Ik heb hem van een vriendin gekregen die hem nuiet meer nodig had maar zij was er zeer tevreden over!!

Haai haai,

Er zijn idd wel positieve reacties's over die van de blokker..
k mag natuurlijk zo ook wel een keuze gaan maken, want anders is ie weg..
Vin het nog steeds moeilijk hihi..
maar dat vind ik ook met de kleuren voor de babykamer enz enz hihi :)

Liefs In

Hoi,

Ik heb de Alecto DBX-85 sinds de geboorte van onze dochter in 2005,  en ik vind hem geweldig!  Hij  is echt storingsvrij!

Ik zou echt  geen andere meer willen.

groetjes Sanneke, 16 weken & 1 dag zwanger van de 2e.  

Ik heb de babytalker 1010 van topcom. Gekocht bij de kruidvat voor 15euro. Ik ben er super tevreden mee. Deze babyfoon werkt ook op een walkie talkie manier, heeft 3 km bereik en geen storingen. Echt een super ding. Je kan hem ook via internet bestellen volgens mij.
gr.Eveline

Terug
Bovenaan