Babyfoon

Hoi,
hier ook de alecto-dx88. Zelfde verhaal als bij Ilona. Prima ding, super fijn. Genoeg kanalen en geen ontvangst van andere kinderen. Terugpraatfunctie is heel fijn. Mn ook om iets aan je partner door te geven als die boven is.
Ik heb hem voor 90 Euro in de aanbieding bij Kijkshop gekocht. En via het internet is hij nog goedkoper te kopen. Mijn vriendin had hem voor een Euro of 70 dacht ik.
Groetjes Veerle

Ik heb al 2 jaar de philips met alles erop en eraan, geen klachten. Ik vind juist de muziekjes op afstand wel handig, hebben we voor onze dochter veel gebruikt.

Maar waarom ik eigenlijk ff reageerde, in de "wij jonge ouders" zit een reclame boekje met achterin een bon voor 20% korting op alle philips  dect (dus niet storend met andere babyfoons) babyfoons. Misschien een tip mocht je besluiten een philips te kopen.

Hoi Eveline,
twee jaar geleden zijn wij ook heel uitgebreid op zoek geweest naar de ideale babyfoon. We hebben er inmiddels een aantal 'versleten' waaronder een hele dure (ben merk vergeten helaas). Ze vielen allemaal toch wel wat tegen, de een ving naar mijn idee te laat de geluiden op, de ander deed na een tijdje helemaal niks meer (Supernova of zoiets) en weer een ander had een te klein bereik......
Toen hebben we een babyfoon gekocht met fm-frequentie. Dus zo eentje die je via een radio kan ontvangen. Er zit ook een (beschaafd) 'bliepje' in zodat je zeker weet dat hij het doet. Echt ideaal! Ik kan zelfs de mensen die bij ons op de stoep lopen verstaan. Natuurlijk heb ik hem niet zo hard staan, maar het kan! Ik vind het ook makkelijk omdat onze buren de frequentie van onze babyfoon weten, en zo kunnen oppassen met hun eigen radio.
Op Marktplaats staan geregeld van deze babyfoons, ze kosten zo rond de 50 euro.
Ik ga nooit meer over op een andere babyfoon!
Groetjes van Ruth

hi

wij hebben ook de alecto met alles erop en eraan. lichtjes, muziekjes, temperatuur en inderdaad ook de melding of er verbinding is en zelfs een piepje wanneer je het geluid even zacht zet. echt een superding.

wij hebben hem gekocht via internet, kijk eens op vergelijk.nl of kieskeurig.nl.  dat scheelt wel  30 euro met in de winkel  kopen. volgens mij staat hij ook in de folder van het prijzencircus van de v en d.  

succes
annemarie  

Hoi allemaal,

Bedankt voor alle tips, dat scheelt een heleboel uitzoekwerk en ik heb toch ook meer vertrouwen in jullie oordeel dan dat van de verkopers! Ik heb nu via internet zo'n alecto besteld. Hopelijk is ie er snel, dan kunnen we weer eens met de deur dicht en het raam open slapen 's nachts!

Bedankt!

Eveline

Terug
Bovenaan