Babyfotos!

Hey Isabel,

Ik heb even op jullie site naar de foto's van Dean gekeken!! Echt super mooie foto's man.... Leuk die gekke gezichtjes die hij trekt! Mooi mannetje!!

Groetjes, Mirjam (41 wkn)

Ik heb de foto er effe bij gezet Jane. Kan helaas niet bij de eerste, je kunt de foto's ook naar mij opsturen. Ook heb ik de foto op Photobucket gezet en hij staat ook in de slideshow, zal de link er hier effe bij zetten.

Slideshow septemberbabies

En hier dan Vienna en Max van Mommy 75

Ponyville,

Een rare vraag misschien maar waar je kleintje op ligt is dat een dekbedje of een boxkleed... vind het zoooo leuk maar  wat is het en waar heb je het gehaald...

Gr
Miranda (nov forum)

quote: Miranda_25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-09-2007 15:26:25'));

Ponyville,

Een rare vraag misschien maar waar je kleintje op ligt is dat een dekbedje of een boxkleed... vind het zoooo leuk maar  wat is het en waar heb je het gehaald...

Gr
Miranda (nov forum)

het is een stofje wat we ergens hebben gevonden wat op het boxkleed ligt maar er bestaan ook boxkleden van, heb ik gevonden bij babypark kesteren te Kesteren..

Ons mam heeft het stofje ook gebruikt bij een zakje boven de commode (om alles in te doen qua borsteltje, kammetje e.d.)

Ik ga het boxkleedje ervan ook nog halen dit was tijdelijk zeg maar..

trouwens ook in het rood / oranje te verkrijgen naast blauw/lime.

Terug
Bovenaan