babyhotel/resort voor baby 6 maanden in Europa

Roza eko

New member
Hoi!

Ik wil binnenkort lekker even weg met mijn kleine man, die dan bijna 6 maanden is. Ik wil vooral gewoon even lekker genieten samen, een verwarmd zwembad voor hem, lekker weer, buiten slenteren met de draagzak. Massage voor moms altijd welkom ;). Op een plek die aan zee/bij de boulevard ligt het liefst, zodat alles te belopen is.

Maar ook: een hotel waar alle babyspullen liggen, denk aan een cosleeper of anders campingbedje, wandelwagen, enzovoort. Dat zou heel fijn zijn.

Wie heeft er suggesties? Ergens in Europa (dus evt ook in Nederland).
Benieuwd! Alvast bedankt.


PS. een vraag: hoe vervoerden jullie de baby van het vliegveld naar hotel? Kun je een maxicosi huren, of dan handiger de trein of tram te pakken en in de draagzak?

Groetjes!
 
Veel hotels hebben wel een camping bedje en kinderstoel beschikbaar. Dat staat meestal vermeld op de boeking site. (Vaak wel alvast bij reservering aangeven.) Kinderwagen is wat harder zoeken vermoed ik.
Geen kant en klare tips voor je helaas.
Fijne vakantie!
 
Hoi,
 
Je kunt taxi's van te voren regelen en aangeven dat je een maxicosi in de taxi nodig hebt. Kost wat meer dan een taxi die je even aanhoudt op het vliegveld, maar dan is kun je je kindje wel makkelijk en veilig vervoeren.
Je hebt geen maxicosi nodig in het vliegtuig, maar zult je baby op schoot moeten houden. Je krijgt dan van de crew een speciaal riempje dat vastgemaakt wordt aan jouw riem en waarmee je je baby vastmaakt tijdens stijgen en dalen. Tip is om je baby aan te leggen als je bv geeft tijdens stijgen en dalen. Met flesvoeding misschien de fles geven, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Een wandelwagen is op zich geen overbodige luxe voor op het vliegveld en mag helemaal mee tot aan het vliegtuig. Hij wordt dan door de crew in het ruim gelegd. Volgens mij betaal je er niet extra voor.
Hotels heb ik helaas geen tips voor, maar hoop dat je iets vindt en wens je alvast veel plezier!
 
Terug
Bovenaan