Babykaart tekst met hint naar de unieke tijd

<p>Goedemiddag dames (En heren),</p><p>Mijn Uitrekendatum komt nu heel dichtbij (29 maart) en ik ben druk bezig met het geboortekaartje. Nu zitten we grotendeels thuis en worden de baby's van maart en april in een unieke periode geboren.</p><p>Reden voor mij om op het geboortekaartje een soort hint naar deze tijd te verwerken. Enige probleem is..wat? Ik dacht zelf aan een zin of kort rijmpje.</p><p>Helaas ben ik verder helemaal inspiratieloos. Zitten jullie met dezelfde gedachtes en/of hebben jullie al een zin of rijmpje die ik kan 'lenen'. </p><p>Let me know!</p><p>P.s. stay safe!</p>
 
Het is zeker een unieke tijd, maar geen positieve tijd. Ik zie ook niet in waarom je hier naar wil refirenen naar je geboortekaartje? Welk element wil je eruit pikken?
Als je het toch zou willen doen zou je iets kunnen zoals ‘wil je op (k)raamvisite komen, bel dan eerst even’. Zoiets. Veel succes met de laatste loodjes ?
 
Nee, een positieve tijd is het niet. Maar wel de tijd waar we momenteel in leven.
Wat ik heel veel van mensen krijg op de app en aan de telefoon. Mag ik op kraamvisite komen, wat is het protocol etc. Etc. Het leeft natuurlijk bij iedereen en met de komst van een New born is er niet omheen te gaan.
Dus eigenlijk is het meer iets daarnaartoe.
Dat (k)kraamvisite is wel een goede. 
Iedereen dit uitgerekend is in de periode succes!!
 
Persoonlijk vind ik een bijzondere tijd nog best positief uitgedrukt voor een periode waarin al 10.000 doden zijn gevallen en waarin er nog veel meer verwacht worden. Zou me ook afvragen of je het nog leuk op je kaartje vindt mocht een naaste van je in de tussentijd door het virus komen te overlijden? 
Maar aangezien het natuurlijk ieders eigen keuze is en je er vast al over nagedacht hebt denk ik wel even mee.  Weet niet of het een jongetje of meisje wordt dus:
 
Als zonnestraaltje in deze sombere tijd
Ben ik nu hier, papa en mama's kleine meid.  
 
 
 
Anders dan ons voorgesteld
Is onze ... in deze bijzondere tijd geboren!
Langskomen is een beetje lastig nu
Maar we vinden het leuk om van je te horen!      
 
Terug
Bovenaan