babykadoos?

Krijg ik vanochtend bericht dat ik mijn zwangerschapskadoos op mag halen. dus ik mijn man langs de etos gestuurd, krijgt hij de babykadoos mee :p

Wist niet dat het zo snel ging!!

Iemand anders de zwangerschapskadoos al binnen? Is hij leuk (moet nu wachten tot vanmiddag, man is hem omruilen, maar moet daarna weg en is pas rond zessen weer thuis :p)

Haha, hebben, hebben, hebben!!
Heb net het afhaalbericht binnen, maar heb m nog niet opgehaald. Weet al wat er in zit, want dat kun je zien op zwanger.nl.. Bovendien is de inhoud in 3 jaar tijd niet echt veranderd.

Veel plezier met uitpakken..

Inderdaad ook bericht gekregen. Dit was een goede reminder hahaha

ik was het al haast vergeten, deze week nog even een gaatje vinden om te halen :D

ben ook nieuwsgierig wat er in zin... :D

Hebben jullie al andere spulletjes voor de baby?

liefs

Inderdaad ook bericht gekregen. Dit was een goede reminder hahaha

ik was het al haast vergeten, deze week nog even een gaatje vinden om te halen :D

ben ook nieuwsgierig wat er in zin... :D

Hebben jullie al andere spulletjes voor de baby?

liefs

Hoi,

Ik ben hem op dit moment aan het uitpakken (multi tasken...internetten en doos uitpakken!!) En ik vind de inhoud wel leuk hor! Er zit altijd een beetje hetzeflde in, ik heb bij de Etos gewerkt dus ik wist meestal wel wat erin zat.... Een speentje, flesje, luiers, tijdschriften en kortingsbonnen... maar natuurlijk wel leuk!

xxx Nat

Hoi,

Ik ben hem op dit moment aan het uitpakken (multi tasken...internetten en doos uitpakken!!) En ik vind de inhoud wel leuk hor! Er zit altijd een beetje hetzeflde in, ik heb bij de Etos gewerkt dus ik wist meestal wel wat erin zat.... Een speentje, flesje, luiers, tijdschriften en kortingsbonnen... maar natuurlijk wel leuk!

xxx Nat

Terug
Bovenaan