babykadoos?

Zo jullie hebben al snel de doos binnen ik heb er nog maar net 2 aangevraagd.en wil volgende week even langs babydump daar kan je ook een doos ophalen als je een bonnetje invuld en inleverd.
liefs jootje

Zo jullie hebben al snel de doos binnen ik heb er nog maar net 2 aangevraagd.en wil volgende week even langs babydump daar kan je ook een doos ophalen als je een bonnetje invuld en inleverd.
liefs jootje

hihi.
Ook ik heb de bon binnen.
Maar omdat ik s middags visite kreeg heb ik ook mijn vriend op pad gestuurd..hahah.

Vol verwachting wachte ik af...
Tevergeefs, hij kwam terug met niks (ja met een luier emmer)...
Ze kregen ze pas woensdag weer binnen....grrrr.haha
Dus we wachten geduldig af.

O ja Joasanne; de doos bij babydump is ook de moeite waard om het bonnetje in te vullen!!

ik vond het een erg leuk pakket!
zeker de moeite waard! (en ik weet nu lekker ook al hoe het babypakket eruit ziet ;))

Babydump is zeker ook leuk!

Heb al hoop spulletjes... kamertje, box, kwam ik allebei tegen op marktplaats voor een prijs waar ik ze niet voor kon laten liggen...

En kinderwagen besteld. Mijn moeder wilde eigenlijk meteen gaan, toen ze besloten hadden dat wij hem van hun kregen.Gelukkig maar, want we krijgen hem pas eind juni! Dus ben blij dat ik niet pas in juni ben gegaan :p

Ook hier is die net vrijdag opgehaald! Leuk inhoud en heel anders als 2 jaar geleden!! Flesje van Nuby, leuk knuffeltje van Nestle, billendoekjes met bewaarbox van Zwitsal...dat had ik vorige keer allemaal niet.

Toch altijd leuk die gratis boxen. Vooral die van Prenatal die vind ik het leukste!

Enne voordeel: na de geboorte krijg je de babydoos nu per post ipv zo'n hostess thuis!

Ook hier is die net vrijdag opgehaald! Leuk inhoud en heel anders als 2 jaar geleden!! Flesje van Nuby, leuk knuffeltje van Nestle, billendoekjes met bewaarbox van Zwitsal...dat had ik vorige keer allemaal niet.

Toch altijd leuk die gratis boxen. Vooral die van Prenatal die vind ik het leukste!

Enne voordeel: na de geboorte krijg je de babydoos nu per post ipv zo'n hostess thuis!

net maar opnieuw aangevraagd omdat ik had hem al aangevraagd toen belde ze nadat ik het tijdschrift had ontvangen, toen had ik net men mk gehad. Dus heb gelijk gezegd dat ik de doos toen niet wilde. Bedankt voor het herinneren voor het opnieuw aanvragen.

Terug
Bovenaan